Patric Moreau Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jag har nå tagit hjem en ny sendning fra Boeing till shoppen min. Förutom ett par forskjellige kepsar har jag även tagit hjem en hel del posters (737,747,757,767,777). Som jag skrivit tidigare, sender jag till Norge med brevpost. Då dessa ting kostar under 200NOK, slipper dere också att betala moms. /Patric Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Konge Patrick Blir nok noen innkjøp på meg Siter
Geir G Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hvis jeg skulle gjøpe en Boeing caps... Hvor mye skulle det kuste meg? Kan jeg betale med NOK kontanter via brev? Siter
Leif Wicklund Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hej Patrick. Riktigt snygga posters, men jag tycker prisorna ër lite høga!? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hej Patrick. Riktigt snygga posters, men jag tycker prisorna ër lite høga!? Høye??? 129 kr for en ekte Boeng poster synes jeg ikke er mye.... 159 for en stilig en fra cockpit er lang i fra dyrt.. Hus at det er billigere og bestille fra PAtrick en fra selve Boeingstore, hvor han bestiller fra Siter
Patric Moreau Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 De dyraste posterne kostar hos mig 169 SEK. För dig som bor i Norge blir det 108 NOK (eftersom du slipper momsen). Jag syns ikke det är så mycket med tanke på att det kostar en hel del med fragt fra USA. /Patric Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 De dyraste posterne kostar hos mig 169 SEK. För dig som bor i Norge blir det 108 NOK (eftersom du slipper momsen). Jag syns ikke det är så mycket med tanke på att det kostar en hel del med fragt fra USA. /Patric Kommer det bare på 100 lappen hvis man bor i Norge???? KAn man betale med som Geir sa,penger i Brev? Siter
Patric Moreau Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Hundralappen för postern, ja. Men sedan tillkommer 75 SEK för fragt till Norge (hvis man väljer brevpost). Prisen för de dyra blir 135,20 + 75 = 210,20 SEK (cirka 169 NOK). För de billigare blir det 103,20 + 75 = 178,20 SEK (cirka 143 NOK). Helst ser jag att man betalar med VISA, Mastercard eller Paypal. Vill noen sende pengar i brev, ska väl det också gå att ordna - man sender på egen risiko og jag vill ikke ha mynt (kun sedlar). Adress finns på shoppen min. /Patric Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.