Gjest Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skal vi prøve å dekke Norge av ATC'er i kveld også (søndag(er))? Følgende possisjoner er booket: ENGM_GND/TWR/APP - Tom Knudsen (SS utsjekk) ENOS_CTR - Jonas Mindt-Soot ENSV_CTR - Christian Sager Hva sier dere til å få opp Bergen, Værnes og Stavanger? Kanskje også Bodø South og Stavanger Control? [Edit] Kjevik har ikke mulighet til å komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Stavanger Kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Værnes kommer nok Forresten: Werner har slettet bookingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Werner har fjerna bookingen som ENOS, vi trenger ny! Jonas har tatt ENOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tar kanskje Bergen... vi får se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Når begynner showet? Er egentlig syk, fått et snev av denne omgangsfugleforkjølelsen, men er hypp på en tur sånn i 19.00 tiden. Så?...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vi starter showet 1900 lokal, Kom å hjelp Tom til Senior Student folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Neh, det gidder jeg ikke. Tror heller jeg sitter ENBR APP... Booker nå, så får vi se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Frøkna ville se film, så er nok tidligst klar 19.30. Vi sees senere. Håper jeg får gjort mitt for å stresse Tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen som er klar for å fly til Torp i dag eller? Logger på kl 1900 lokal og sitter en time, kommer det fly sitter jeg lenger. Så det er opp til dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 15 piloter på 6 ATC er ALTFOR dårlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.