Jostein Torstensen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har ikke hørt et kløyva ord om FS 2006. Vil det i det hele tatt komme? I så fall når? Finner ikke særlig mye rundt på nettet når man leter i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn K Myskja Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Med det lille jeg har sett av informasjon så har jeg liten tro på at FS10 kommer ut i 2006. Magefølelsen min sier en gang i 2007, men det er jo basert på veldig generell synsing. ...Og Microsoft holder jo som kjent totalt kjeft, utenom et par presentasjoner rundt grafikkmuligheter som de vagt knytter til neste versjon FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sandal Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Men morro blir det med nye FS .... kanskje de har fått med Norway Senery osv i den... så en slipper å laste ned og instalere mange hundre mb ekstra ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I følge han spill fyren i VG så kommer de ikke med nytt spill , men overlater heller til andre og utvikle fly, paneler, scenery osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det ble vekslet noen ord her på forumet om FS 2006 el. FS10 i denne tråden Jostein. I alle fall litt å lese om emnet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det var bedre "nyheter" ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I følge han spill fyren i VG så kommer de ikke med nytt spill , men overlater heller til andre og utvikle fly, paneler, scenery osv. Hvordan kan en person som sitter på et kontor i Oslo si noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Her kan dere se bilder fra fs10. Se på den første lenken i det nye vinduet som kommer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I følge han spill fyren i VG så kommer de ikke med nytt spill , men overlater heller til andre og utvikle fly, paneler, scenery osv. Hvordan kan en person som sitter på et kontor i Oslo si noe sånt Sier seg selv det da, jobber jo i VG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Halvdan...Du som er lege burde da gå i bresjen for og slå et slag mot mobbing...noe VG blir til de grader på det forumet her.....det var litt OT...jeg kan si såpass at FS10 kommer........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Enig, hvis det jeg skrev der alene hadde stått der Geir. Men jeg både ønsket og håpet med smileyen til slutt å gi det en litt annen betydning da; kanskje litt humoristisk og faktisk også mot det ironiske i setningen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jupp ...kjøper den......:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 men når....that is the big question...hører en del som sier at alt som hittil er kommet om FS10 er fake,men det vil jeg neppe tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://www.calclassic.com/avsim2005.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.