Truls Petter Elven Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Noen fra Østfold som er intressert i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg henger med hvis jeg er får lov: ettersom jeg ikke er mer enn 15 enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva går et slik treff ut på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva går et slik treff ut på da? Tenkte om vi skulle ta en pizza og prate FS eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er med! Klar som et egg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 sansynligvis er jeg med å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er nok med jeg og ja. Peppes er greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Skal vi teste den nye peppes i storbyen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Skal vi teste den nye peppes i storbyen? Ja, det kan vi jo må bare finne en datop først, når passer det for dere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ikke den helgen her og ikke fredag neste uke, men utover det er alt helt perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Samme for meg når vi tar det. Jeg kan tilpasse jobb osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Blir det noe av dette?? ER helt gira på det. Hadde vært drit kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 ja, dette må vi få til, tenkte på i midten av November eller noe, f eks: den 18/11 eller 19/11 Kom gjerne med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Helt perfekt. Jeg er med på alt. Dette høres så vanvittig hyggelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg er med på det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Blir det noe av dette 19. november eller 20. som nevnt ovenfor ? Maser kanskje veldig,men man må være offensiv vettu, Det er best for alle parter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Passer for meg både 19. og 20. Er klar for et møte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 I like så Noen som vil bestille bord på peppes ? Eller skal jeg gå bort å prøve og få det gjort ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg er litt avventende. Det er liksom Truls som har kommet med forslaget, og det hadde vært fint med et innspill fra han, slik at alle kan være med. Truuuuuuuls... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 hehe, sorry! Glemmer noen ganger og se på den delen av forumet blir enten den 19 eller 20, vet ikke hlet enda. men sier i fra god tid føre det! Men det er flere fra Østfold her på forumet, ingen flere som kunne tenke seg og være med da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 ER det virkelig ikke fler enn 3-4 stk,som kunne tenke seg å komme på et Evt. Flightsim treff i Sarpsborg ? Tenk så hyggelig det ville blitt. Man kunne prate om FS og FLY til alle som sitter ved bordet uten at de prøver å få temaet over på noe annet Høres ikke det herlig ut ?. Alle er velkommene små som store. Bare meld deres interesse her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hmmm...har lyst til å være med på dette. Hvis det passer med jobb, barn mm så dukker jeg opp. Følger med her om tid og sted. :-) Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.