Gå til innhold

-The host has removed you from the session-


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kobler opp mot VATSIM og alt går smertefritt.

 

Men det skjer stadig vekk at jeg plutselig, uten forvarsel får melding om "The host has removed you from the session"!

 

Jeg er fortsatt oppkoblet mot VATSIM og ATC ser meg, men det eneste problemet (og et veldig stort et) er at jeg da ikke kan se flyene!

 

Finnes det noen måte å connecte meg opp til denne "Session" slik at jeg får sett flyene som er online? Løsningen jeg har nå er å koble meg av fra VATSIM, og så koble på igjen. Hadde likt å sluppet å koble meg helt av nettverket, men kun koble meg opp mot "session" igjen.

 

Takk for hjelp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til begge to! "" Skal prøve dette i kveld...

 

Så jævli irriterende å ligge på final til EHAM med full trafikk online på VATSIM og *POPP* så er all trafikk borte. Det er i slike stunder jeg tar av headsetet og roper hurra ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke detta... når jeg blir kasta ut av "session" og prøver å connecte manuelt funker det ikke.

 

Søker på "127.0.0.1" men den finner ingenting når jeg trykker Search. Fant også på Squawkbox sin hjemmeside at man skulle skrive "localhost" under IP Adressen, men jeg får ingen treff...

 

Please help!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier HAHAHAHA til programvaren til VATSIM jeg da, som er så full av feil. Dette kan man flere ganger i uken lese om.

Ikke FPI...?????, jamen da IVAO, som har et sikkert og virksomt Software som virker altid. IVAO´s og FPI´s software er gjennomprøvet før det legges ut til Download, -kanskje derfor at det virker hver gang "".

Jeg anvender også VATSIM innimellom, men er litt lei feilene som opstår best som jeg har fløjet i 4-5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi som flyr på vatsim velger vel å se bort fra alle feilene og bugs til fordel for to ting.

 

Fly og ATC!!!!!

Jeg flyr heller med en software med litt småfeil i og masse trafikk, enn å fly med en ok software hvor det befinner seg en brøkdel av flya!

 

 

I skrivende stund er det 384 fly og ATC på Vatsim, mens på FPI er det kun 12.

Dra hjem og vogg a!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i starten, den eneste løsningen jeg har nå er å koble fra og koble til igjen. Da kobler SB3 automatisk inn igjen.

 

Den gangen det sprakk for meg var når jeg skulle fly fra EPWA til EHAM, og gang på gang på gang ble jeg fjernet. Da var det 0 flying på meg!

 

Så den eneste tingen jeg trenger svar på er egentlig hvordan da få meg inn igjen. (uten å disconnecte totalt fra VATSIM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som kan løse dette problemet er nok dem som KUN bruker VATSIM, da dem nok kjenner til problemet, da man som bruker på bare eet produkt blir veldig kjent med bugs og andre problemer, og da syns jeg at de som kjenner til VATSIMS produkter som det beste de har set må komme på banen nå og hjelpe med at løse dit problem. Til dem som sier at der ingen traffik er på FPI kan jeg bare sie at dere da bare må komme og bruke FPI , da dere da vil ha et produkt der er godt og stabilt, og NYTT (derfor ikke mange ennå). Jeg kan tenke meg at dem som forsøker sig med enten IVAO eller FPI vil glede sig over at det virker som man ønsker,-og dette hvergang.Syns at det er synn for dem som kun har forsøkt sig på VATSIM, da det er bra at ha noe at kunne sammenligne med som man samtidig har prøvd.Og det er ærgeligt for dem(de fleste av os)som bruker automatisk PIREP hvis man blir hektet av, da det ikke går at starte op midt i en flyging.Til info kan jeg fortelle at automatisk PIREP ikke går at snørre, da højere hastigheter en X1 ikke går an.Og dette er jo bra, samtidig da Pause heller ikke aksepteres (FPI og IVAO). ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...