Gå til innhold

Hangglider over Everest


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Var det noen som så programmet Hanggliding over Everest i går på NRK1 kl 20:15. Det er det råeste jeg har sett noen gang, ingenting kan måle seg med dette! ""

 

Var man ikke glad i å fly før man så denne dokumentaren, så var man NØDT til å bli det etterpå. Det ga ihvertfall meg et helt nytt syn på det å fly.

 

Noe så vanvittig å kunne fly over et slikt landskap og samtidig forbundet med så stor fare og faktisk gjøre det må være det som driver slike mennesker til drømmen om å kunne fly som ørnen.

 

Har DU der ute ikke sett den, SÅ GJØR DET! ""

Kan love at det var en fantastisk dokumentar for flyfrelste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte flyplassen de tok av fra, husker noen hva den het? Den med sånn passe nedoverbakke, rimelig humpete og ujevn og alt for kort? Fant en i FS2004, Lukla (Nepal), som starter rett mot en fjellvegg som man ikke ser toppen på, det kunne være den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så vanvittig å kunne fly over et slikt landskap og samtidig forbundet med så stor fare og faktisk gjøre det må være det som driver slike mennesker til drømmen om å kunne fly som ørnen.

 

Har DU der ute ikke sett den, SÅ GJØR DET! ""

 

Har nok ikke sett dokumentaren, men å fly som ørnen har jeg prøvd ja, og det ER fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...