Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. oktober 2005 Premium Medlem Skrevet 17. oktober 2005 Var det noen som så programmet Hanggliding over Everest i går på NRK1 kl 20:15. Det er det råeste jeg har sett noen gang, ingenting kan måle seg med dette! Var man ikke glad i å fly før man så denne dokumentaren, så var man NØDT til å bli det etterpå. Det ga ihvertfall meg et helt nytt syn på det å fly. Noe så vanvittig å kunne fly over et slikt landskap og samtidig forbundet med så stor fare og faktisk gjøre det må være det som driver slike mennesker til drømmen om å kunne fly som ørnen. Har DU der ute ikke sett den, SÅ GJØR DET! Kan love at det var en fantastisk dokumentar for flyfrelste! Siter
Gjest Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Likte flyplassen de tok av fra, husker noen hva den het? Den med sånn passe nedoverbakke, rimelig humpete og ujevn og alt for kort? Fant en i FS2004, Lukla (Nepal), som starter rett mot en fjellvegg som man ikke ser toppen på, det kunne være den. Siter
T. Paulsen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ligger litt om den her også. Tatt litt av i den tråden, men ignorer det som står der og se heller på bildene. Scenery som er bedre enn default finnes i denne tråden.. Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. oktober 2005 Stemmer, det var Lukla de hadde som hovedbase, men det var en grusbane de tok av fra som var noe nærmere Everest, det var et høyt spisst fjell der (som jeg ikke husker navnet på) samt et kloster. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Noe så vanvittig å kunne fly over et slikt landskap og samtidig forbundet med så stor fare og faktisk gjøre det må være det som driver slike mennesker til drømmen om å kunne fly som ørnen. Har DU der ute ikke sett den, SÅ GJØR DET! Har nok ikke sett dokumentaren, men å fly som ørnen har jeg prøvd ja, og det ER fantastisk! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ja,snubla tilfeldigvis over programmet. Meget flott program. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.