Dag Johansen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da har dere vært så flinke å kjøpe såpass mye at vi klarte å presse leverandørene litt. Og som den greie karen jeg er har jeg nå satt ned prisene på det meste av software i shoppen. Noe litt, og andre ting mer... I tillegg har jeg fylt opp "tilbudsboden" litt. [Husk å bruk shoppen vår...] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det muligheter for å hente inn flymodeller? Syns det mangler i shoppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjempeflott, har begynt å "planlegge" en liten ordre på noen ting derifra nå, så det gjør ikke meg noe at det er lavere priser i vertfall. Godt jobba, og fortsett og press leverandørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 bra at det er litt lavere priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Prisene var absolutt ikke ille før eller men klager jo aldri om man setter ned... Men jeg lurer på om du kunne ha bestilt posters, ettersom man ikke kan få fra flightsimshop.se på postoppkrav... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patric Moreau Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Som jag nämnt tidigare går det bra att betala med både VISA och Paypal på FlightSimShop.se och få varorna sent som vanlig brevpost till Norge. Jag har också sport Posten om muligheterna att sende med postoppkrav, men det har visat sig bli väldigt dyrt... För att ändå kunna hjälpa till, har jag nå gjort det muligt att betala direkt till min bankkonto (Postgiro). Om du är intressert av posterne Ståle, kan detta kanske vara en mulighet? /Patric Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg kommer nok til å kjøpe hos dere uansett Patric... Får mamma til å bruke VISA'n... Må bare vente til lønning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er det muligheter for å hente inn flymodeller? Syns det mangler i shoppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Derre kan ikkje få denne i shopen da? Helsing ein Nedelender. Og takk for tipset Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.