Gjest Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Eller? Det viser fejl hver gang jeg prøver at downloade noget Siter
S H Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 jeg heller får ikke lastet ned noe fra filbiblioteket. Siter
S H Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Sikkert en midlertidig feil, som snart vil bli fikset får man tro... Siter
Stian Rolandsen Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg vet det har vært en rimelig bra trafosmell i Bodø i dag...det kan nok ha noe å si... sidene her på fs.no var nede en periode i dag tidlig Siter
Dag Johansen Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg har skrevet aggregat på ønskelisten Men filserveren står i Stockholm, så at den har stoppet opp skyldes ikke strømbruddet i Bodø. Jeg regner med at vi klarer å få den i gang igjen i løpet av dagen. Siter
Timmy Brandt Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Snakket med BBB idag og de driver å installerer 100MBIT i min leilighet og mens de tester ut de nye utstyret her nede i kjellern så er nettet nede. De vet ikke når det er klart, dessverre. Siter
Gjest Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvad er der galt? Virker stadigvæk ikke her! Siter
Timmy Brandt Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Du vet i dette høyteknologiske sverige, så skal de teste masse fancy utstyr hele tiden, og av en eller annen merkelig anledning tester de VELDIG ofte akkurat her. Nå er jeg på nett med 3 maskiner, men må dra en liten kabel til servern så imorgen kl 1500 burde det være oppe å gå igjen. Du har jo altid flightsim.com eller avsim hvis det er krise at du må ha fly, ellers har du sikkert noen gode forslag på rask mer stabil og GRATIS 100mbit serverplass du ?? Siter
Gjest Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Desværre ingen forslag........... Ved ikke hvor jeg ellers skulle finde Lennarts Repl. Textures Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hold on dear flightsim buddy ! Det er bare 6 timer til det er oppe igjen Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sånn, up and running ! Tok ikke lang tid før det var 10 pers på servern Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Timmy: bare så DET er sagt, jeg er ikke en gang interessert i - å vite hva du får på slik måling av internett-hastigheten!!.. (Missunnelig? nei da, ikke i det hele tatt... he he..) Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sånn, up and running ! Tok ikke lang tid før det var 10 pers på servern Nice! Tak for det! Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Timmy: bare så DET er sagt, jeg er ikke en gang interessert i - å vite hva du får på slik måling av internett-hastigheten!!.. (Missunnelig? nei da, ikke i det hele tatt... he he..) Hehe, ja ikke vet jeg hva man skal gjøre når man flytter herfra til modem hastighet eller 2mbit eller noe.. *huuhhh* Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.