Gå til innhold

Nettmøte.


S H

Anbefalte innlegg

Ja, sant som du sier. Men kom over den da jeg leste nyhetene nå. Så det. :P

 

Men takk skal du ha for velkomsten "". Skulle ikke være enkelt å bli bruker på dette formumet gitt, men det skjønner jeg alt av. Har vært innom forumet ganske lenge, men bare ikke blitt medlem. Hehe ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom forumet ganske lenge, men bare ikke blitt medlem.

Du er nok ikke alene om det. Kjenner mange som er ivrige brukere av forumet, men av en eller annen grunn er uregistrert. En av grunnene kan være bruk av disse gratiskontoene som Hotmail o.l. Det er det generelt forbud mot, men kan omgås ved å spørre pent om lov ""

 

Ellers så er all info om fly godt lesestoff så dermed ble linken mottatt med takk.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flightsimulator

 

Jeg "flyr" Microsoft sin flysimulator med en Boieng 737, og har der mulighet for motorstyring, flaps, autopilot etc..

Vil jeg i en gitt situasjon der både kaptein og styrmann er satt ut av spill (ukjent årsak) på en virkelig flight, kunne ta over og lande trygt på en nærliggende flyplass??

Dette er et spørsmål jeg ofte får fra venner.

Innsendt av: Meget erfaren pilot på MS Flightsimulator

Hei.

De nye spillene er veldig naturtro og gir en god oversikt over arbeidet som pilot.

Men som reell flyopplæring duger det ikke.

Vennlig hilsen Tom Cappelen

 

Noen fra forumet? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elastiske vinger.

Er det sant at Vingene på en 737 kan bøyes opp over kabinen slik at vingetuppene møtes og allikevel være inntakte etterpå? (er klar over at slikt neppe skjer)

Innsendt av: Eirik

Hei Eirik.

Her er svaret definitivt nei.

Vennlig hilsen Tom Cappelen

HAHA! Fy [*********] for et rått spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! er det deg Eirik? ""

Burde vel egentlig bli fornærma nå. ""

 

Nei, det var ikke jeg. I svaret mitt hentydet til at det faktisk er folk her inne som på grunnlag av PMMDGs 737- serie tror de kan fly det ekte flyet. "" (Ja, vi er ferdige med den diskusjonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...