Gunnar van der Meeren Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Da er det klart for å kjøre FS under Bergen Air Show. Meningen er at publikum skal få prøve seg på enkel flyging. Jeg er akkurat nå ferdig med de siste installasjoner.... kun litt finpuss og tester gjenstår. Jeg håper å få vist frem den bredde av freeware add-ons som vi er så heldige å ha tilgang til her hjemme. Plassering vil være i Bergen Aero Klubb sin hangar i tilknytning til stands, og jeg kommer til å ha hovedansvar for denne. Vi har fått låne en superrask (spesialbygget)maskin med 80 tommers skjerm og prosjektor, så dette gleder jeg meg virkelig til. Simulatoren vil også være i virksomhet sammen med stands på Festplassen i Bergen onsdag, torsdag og fredag under oppkjøring til stevnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 HEHE! skal dit og hakke lyst å dra fra FS9, så jeg tar meg en tur kankje dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 WOW! Dette hørtes stili ut! 80 tommer begynner å bli litt jah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Gleder meg veldig nå!! Begge dagene, right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Oi, denne må eg prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Vik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 19 tommeren blei plutselig litt liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.