Alexander Bellizia Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei, noen som har oversikt over når det kommer en big mama til gardermoen? Jeg mener å ha sett at det ihvertfall er ett cargo fra Kina som er innom av og til. Har god utsikt over innflyvning fra sør og øst her jeg bor men har til gode å se noe særlig annet enn 737 og airbus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Se her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du mener vell korean air cargo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bellizia Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Se her ja. Det vil si at den passerer Oslo øst sånn rundt 10.30-35 imorgen da hvis den er på samme ruta OG skal lande nordover.? Eyes to the sky.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Erm... Den skal egentlig lande 09:30 da.... så Om du skal se den så får du titte ut en god stund .... Tiden varierer endel fra gang til gang. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Olsen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Korean er som regel innom på onsdager og lørdager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tirsdager og Lørdager kommer Korean Cargo ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bellizia Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hmm, var på jobb i Holmenkollen igår og sånn ca.kl 14 tror jeg svevde det noe stort med 4 motorer over oss fra vest. Fikk ikke sett helt hva det var men det er vel ikke mange alternativer, men fra vest, hvem kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 var på Gm i går, da jeg kjørte i nunnen av 01L så jeg en 747 på cargo terminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 var på Gm i går, da jeg kjørte i bunnen av 01L så jeg en 747 på cargo terminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hmm, var på jobb i Holmenkollen igår og sånn ca.kl 14 tror jeg svevde det noe stort med 4 motorer over oss fra vest. Fikk ikke sett helt hva det var men det er vel ikke mange alternativer, men fra vest, hvem kan det være? Denne så jeg også - det var Korean Cargo B744F. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.