Joachim Skjønberg Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Virtual SAS Braathens søker en Fokker 50 Instruktør som har erfaring med F50, gjerne fra real life. Hva stillingen går ut på får du vite mer om på senere kontakt. Kontakt Pilotansvarlig på joddle_bra691@msn.com el. persoalavd. på aadnelie@online.no Muligens kommer ikke svar før ut på mandagen. Alle hendvendelser mottas med takk. VSB Siter
Fredrik Hoel Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har ikke Virtual SAS Braathens et eget forum? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har ikke Virtual SAS Braathens et eget forum? Hva har det med saken og gjøre??? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hva har det med saken og gjøre??? Sikkert at han kunne poste det der istedet...Logisk? Ja...men...De har jo ikke så mange medlemmer så..Bra at du postet det her Joachim! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hehe..ja burde jo tenkt før jeg svarte..Ja bra du postet her Joachim Er ikke du på Hytten?? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 God idè...Har meget lyst til å sette meg inn i Fokker50. Vi har jo det flotte freewarepanelet til Espen Øijordsbakken da. Så..Hvor lang tid har jeg på meg? Skal jo på besøk til tante i helga...Ei hel helg med KUN fokker 50...Kan det være nok? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Du er notert. Jeg kommer tilbake til deg. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Velkommen hjem fra hytten, meg selv! Flott med en søker i hvertfall. Hvem skrev "VSB - eget forum" tullet? På VSB's forum, hvor mange tror du sjekker det daglig? Tror du ikke vi når flere flyentusiaster ved å søke her? Siter
Timmy Brandt Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hvem skrev "VSB - eget forum" tullet? Det står til venstre, ved siden av innlegget, som forøvrig er nr 2. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.