Frode Sørhus Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Denne kunne jeg ha tenkt meg å bruke noen timer på! Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Og vi nærmer oss mot Star Wars-verden!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Humlen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Fly og båt i ett Hadde vert noen timer ekstra på stranda hadde jeg hatt en sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Kaspersen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som vet hvor disse kan kjøpes? Gi meg en link og jeg bestiller tvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Adressen finns i videon: http://www.michaelconnally.com/ Men byggsatserna är visst inte färdiga än... Ser ut som god underhållning det där! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Lian Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Disse lages enkelt i depron, har sett de i mange størrelser. Sykt at noe slikt kan fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Herved bestilt ja.. Denne så jo sinnsyk kuul ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Var har du beställt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ultramicro i Tønsberg lager sånne også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.