T. Paulsen Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hei. Tenkte jeg skulle skrive inn noe av grunnen til at det minker på atc her i Norge. De siste mnd. har det kommet en haug med nye ting til fly. SB3, FSinn, FSpassengers og mye BRA paywarefly samt scenery. Derimot har det ikke kommer noenting til de som sitter controller. Den nye asrc der vi kommer til å få towerview kommer en eller annen gang. Mere vil ikke noen si. Den er IKKE rundt hjørnet har jeg nå fått bekreftet. Dette gjør at det blir kjedelig å sitte atc nå, og at flere tyr til fly i steden. Jeg selv har sittet meget lite atc den siste tiden. Derimot har jeg flydd en god del. Level-D 767 med FSpassengers pg nye flotte scenery der det er blitt automatisk dokkingsystem. Folk som lager payware-addons vet at det er mere penger å hente på fly-addons enn atc-addons, og derfor blir vi nedprioritert. En tanke ved dette er at det tilslutt kommer til å bli enormt lite atc rundt i verden. Jeg har snakket med flere atc`r både i Norge og i Utlandet som jeg kjenner, og de sier alle at det er mye mere gøy å fly enn å sitte controller nå. De håper også at det kommer noe nytt til oss atc`r, før det tar helt slutt. Dette er mye av grunnen. (Ville bare ha dette på trykk) Siter
Geir G Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kan jo informere om at VATSIM holder på med en Europeisk versjon av ASRC. Utvikleren av dette programmet sier at den burde være ferdig om ikke så lenge (slutten av sommeren). VEKK MED AMERIKANSKE RADERSKJERMER I EUROPA! Disse systemene som kommer i denne programvaren vil være nesten identiske med systemene vi finner i Norge. GG Siter
T. Paulsen Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Utvikleren av dette programmet sier at den burde være ferdig om ikke så lenge (slutten av sommeren). Jeg snakket med noen betatestere for dette programmet, og de sier at det er en del mere å gjøre med dette. Kommer det til høsten så er det jo bra. Lurer bare på hvor mye mere tøft som kommer til pilotene før den tiden har kommet jeg da men. Flere atc`r både i Russland og USA som har begynt å fly nå mens de venter på at noe nytt til controllere skal komme. Jeg har dannet et flyselskap nå som jeg prøver å stable på bena. Eier 2 fly allerede. (fspassengers) Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Level-D 767 med FSpassengers pg nye flotte scenery der det er blitt automatisk dokkingsystem. Dokkingsystem ? Tell me. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Må få lov å spørre om fsp å slikt sånn ca på dette meget flotte CDG sceneryet..Det ser jo meget bra ut Siter
T. Paulsen Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 fps`n er ikke så gal på min maskin, men min er også en rimlig grei maskin. Det man vil merke er når det dynamiske setter igang. Feks. når man skal åpne hangardører og sånn trekker det ned litt. Men selve sceneryet er veldig bra. Faktisk det beste sceneryet jeg har sett. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Er ikke bare CDG som har dockingsystem og dynamisk scenery, se også på de fleste av SimFlyers sine scenery Siter
T. Paulsen Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Stemmer. Men jeg har bare dette enda. Ville teste dette ut først før jeg gikk noe videre med flere av dem. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Tror det hadde blitt morsomt om man hadde i alle fall en posisjon på de fleste større flyplasser i Norge. Ta 12-13 stk for eksempel. Da ville det vært kjempemorsomt å flydd på VATSIM rundt om kring ved å ha ATC hele veien. ENKR, ENNA, ENAT, ENTC, ENDU, ENBO, ENVA, ENKB, ENAL, ENBR, ENZV, ENGM, ENTO. Men til dette trengs jo like mange folk som ATC på en gang og det kan kanskje være vanskelig å oppdrive. Siter
T. Paulsen Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Men til dette trengs jo like mange folk som ATC på en gang og det kan kanskje være vanskelig å oppdrive. Sånn cirka umulig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.