Gå til innhold

har noen lyst.......?


Olaf Ghanizadeh

Anbefalte innlegg

Nei Stian, nå skal du ta deg sammen! Dette er virkelig ikke noen måte å behandle noen som spør om hjelp, det er helt sikkert en grunn til dette..

 

Olaf, hvis du allerede ikke har gjort det vil jeg annbefale deg å lese igjennom innleggene det har blitt linket til, i tillegg se litt på tidligere innlegg på forumet, om akkurat dette. Men når det gjelder fraselogi forstår jeg godt at det hadde vært greit med litt hjelp slik at du får hørt det framfor å kun lese det. Derfor er det lurt av deg å logge opp på VATSIM å lytte til en av frekvensene hvor det er ATC for å høre om du forstår noe av det som blir sagt. Hvis ikke er det også en mulighet at du avtaler med en av kontrollerne om en privat session hvor de gjennomgår litt fraselogi med deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig å hjelpe nybegynnere med å få en god opplevelse på VATSIM.. Logg deg på om du har muligheten i morgen tidlig så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan... ENGM_V_APP blir mest sannsynelig oppe i morgen tidlig fra 07:45 og utover, er ikke denne ledig så blir det ENAL_V_APP

 

Velkommen skal du være Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...