Gå til innhold

Hurra


Arvid Naess

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig rota fram passordet så jeg kan gi dere en glad melding.

Siste start på mitt seilflysertifikat tok jeg 29/5.

Radiocert er klart og nå venter jeg bare på mynighetenes byråkrati, har over 1 time pr start de siste 10 startene og 24 timer så langt i år. max höjde 2100 meter.

Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Arvid!

 

Selv begynner jeg å innse at jeg sannsynligvis aldri kommer til å få seilflysertefikatet. Er nå under en måned til jeg skal inn i millitæret, og jeg trenger 15 flytimer til. Siden dette er andre året mitt så må jeg ta alle teorieksamener osv. på nytt om jeg ikke blir ferdig med det i år. Når jeg kommer ut av millitæret er planen min å begynne på flyskolen, og dermed er ikke seilflysertefikatet så interessant lengre.

 

På en måte er jeg litt irritert over de 20 000 som jeg har brukt og på noe jeg ikke får, men samtidig har jeg fått utrolig mange flotte opplevelser for de 20 000, noe som mer enn rettferdiggjør det. For meg er det jo ikke SÅ stor forskjell på om jeg flyr solo med elevbevis i lommen eller solo med sertefikat i lommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vi har i vår klubb, Stockholm Segelflyg klubb, flere profesjonelle piloter. De kommer till oss for å få fly "på riktigt" Jeg syns du skal se det som en lang prosess, spiller ingen roller når papirene kommer så lenge du har det morsomt og nyter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...