Ivar Amundsen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Etter å ha vært mer enn lenge fraværende fra dette forumet.. måtte jeg bare tilbake..:-) Men det er jo som å bli født på ny.. ikke virker "gamle" PID og passord fra den gang "SATCO".. naturlig nok.. *ler*.. så her må det registreres og leses på nytt.. rett og slett "gjenfødes" til en luftferd.. Skal prøve å la være å spørre om FAQ "ting".. og heller lete og lese.. men vær gjerne tålmodig om det skulle dukke opp et "dumt" spm..:-) Det hjelper ikke å være medlem nr, 7 når en har vært fraværende i et par år.. for her går tia fort.. en fin søndag til ALLE..:-)"sees" og høres i lufta... kanskje??:-) Mvh Ivar...*sylfersk*.. igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jøsses, velkommen tilbake da Ivar! Mye har nok forandret seg, spesielt i Norge i FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Amundsen Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk skal du ha Erlend .. ja her er det mye nytt .. men "krummer" nakken og hiver meg uti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jah, har du de scenery/fly'ene som hersker? Eller er det bare VATSIM du skal sette deg inni igjen... eller SATCO Velkommen tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Amundsen Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk Joachim jeg må nok sette meg inn i ALT tror jeg.. har fremdeles bare FS2002.. og fly/paneler fra filbibloteket.. mener å ha den siste Norway airport pakken og SB 3.0.... får bare ta det suksessivt.. Mvh Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Alt du trenger for VATSIM er SB3, ikke noe ekstra greier. Scenery-siden har det kommet mye utrolig, NA9 + Update, Norway Scenic, Norway Bridges, Norwegian Roads, Lennart Textures, Norway Quality Mesh osv, mye av det finner du i filbibl. Fly: LDS har sluppet sin payware 767, PMDG's payware 737-600/700/800/900 B1900 B1900D osv er på markedet. PMDG747 slippes snart. Flight 1, Dreamfleet og Carenado har også fine fugler på markedet. På VATSIM siden er det en del ATC i landet, snart skal jeg også ha training, håper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Flott oppsummering Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Velkommen hjem ! ! ! ! Og jeg ønsker deg en fantastisk ny opplevelse med mange flott scenery og fly.... Sjekk også ut Scenery Sunnmøre http://www.flightsim-sunnmore.info Bare sprør om du skulle trenge hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.