Gå til innhold

VFR


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Kommer noen bilder snart. Takk til alle oppmøtte. Hyggelig at Werner ble med fra Hovden!

 

Ønsket ikke vi ATC? Vi kalte og kalte deg på voice, før det ble tekst, og du forsvant eller noe...? Vi fikk ikke ordentlig kontakt med deg. Gunnar Grønlien har også voice problemer. Ustabil server ""

 

Bilder kommer snart. Lager en tråd om litt, kan jo dere andre legge deres bilder der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noen bilder snart. Takk til alle oppmøtte. Hyggelig at Werner ble med fra Hovden!

 

Ønsket ikke vi ATC? Vi kalte og kalte deg på voice, før det ble tekst, og du forsvant eller noe...? Vi fikk ikke ordentlig kontakt med deg. Gunnar Grønlien har også voice problemer. Ustabil server ""

 

Bilder kommer snart. Lager en tråd om litt, kan jo dere andre legge deres bilder der også.

Trenger en plass å legge bildene kommer meg ikke inn på screenshot servern til Timmy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noen bilder snart. Takk til alle oppmøtte. Hyggelig at Werner ble med fra Hovden!

 

Ønsket ikke vi ATC? Vi kalte og kalte deg på voice, før det ble tekst, og du forsvant eller noe...? Vi fikk ikke ordentlig kontakt med deg. Gunnar Grønlien har også voice problemer. Ustabil server ""

 

Bilder kommer snart. Lager en tråd om litt, kan jo dere andre legge deres bilder der også.

Trenger en plass å legge bildene kommer meg ikke inn på screenshot servern til Timmy.

 

"You got PM!" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ønsket ikke vi ATC? Vi kalte og kalte deg på voice, før det ble tekst, og du forsvant eller noe...?

 

"Næh, gidder ikke tekst, vi bare taxer til 25"

 

Jeg hadde ingen voice problemer, fikk en "muhammad" som hadde IFR training på østlandet til å ta radio-check. Ingen problemer. Med det var hyggelig å fly litt VFR ""

 

Da logger jeg opp om en 40 minutter, håper på fly ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen voice problemer, fikk en "muhammad" som hadde IFR training på østlandet til å ta radio-check. Ingen problemer. Med det var hyggelig å fly litt VFR ""

Det var ikke feil med mic! Men det var feil frekvens i ATISen din!!! Det sto:

Boice on rw.avsim.net/ENGM_V_APP !!! Derfor kom vi på den frekvensen mens du var logga på den andre til ENKB! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting er meget irriterende.. derfor er det bla. å anbefale å bruke mulighetene ASRC byr på. Du kan sette $MyRW istedet for å skrive det inn manuelt, så blir voice-greia automatisk satt til den du har som PRIM i ATIS. En annen ting derimot er tolmodige piloter.

 

Vet ikke om ICE319 er her, men han fikk gjennomgå idag på ENGM når vi snakker om tolmodighet, pga. problemene til Joakim, han stod på holding A2 på 01L når EM-flyet kom inn på 19R, og vet ikke hvorfor men så lå EM-flyet på app på 19L først, så var sekundene ifra at ICE319 fikk takeoff,- og da hadde det blitt mer EM-fly, hvis det hadde vært noen igjen da. Han stod vel nærmere 5-15 minutter på bakken å venta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...