Gå til innhold

Kroppsdel föll ut ur flygplan *nyheter*


Timmy Brandt

Anbefalte innlegg

Hva er det for idioter som tror de overlever en flight i cargo-room eller lignende, fra SydAfrika til New York ""

-----------------------------------------------------------------------

Landade på garagetak

LOS ANGELES. Planet från Sydafrika var på väg in för landning i New York när en kroppsdel lossnade. Den landade på en villatomt.

När polisen undersökte planet utanför tredje terminalen hittade de ett ben hängande från vänster hjulhus.

- Vi tror att kroppsdelarna kommer från en manlig fripassagerare. Fallet är under utredning, säger Tony Ciavolella, talesman för John F Kennedy Airport.

- Kroppsdelen hade landat på garagetaket och studsat ner på marken, säger polismannen Thomas Blanchard.

-----------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel mer om desperasjon at mennesker våger seg opp i en hjulbrønn på et fly i håp om å få et bedre liv?

Dette har skjedd noen ganger, men som regel faller de stivfrosne, men hele, ut av hjulbrønnen under innflygning (og noen klarer seg kanskje også, hvis de kler seg godt? Hvis de ikke blir oppdaget, så hører vi jo aldri noe om det).

Personen det var snakk om her, må vel ha blitt klemt i stykker allerede da hjulene ble tatt opp, går jeg ut fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og noen klarer seg kanskje også, hvis de kler seg godt?

 

Med kläder för att klara ca -50C och med oxygen. Om de har tillgång till det så kan de säkert fixa sig en biljett också...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel mer om desperasjon at mennesker våger seg opp i en hjulbrønn på et fly i håp om å få et bedre liv?

Dette har skjedd noen ganger, men som regel faller de stivfrosne, men hele, ut av hjulbrønnen under innflygning (og noen klarer seg kanskje også, hvis de kler seg godt? Hvis de ikke blir oppdaget, så hører vi jo aldri noe om det).

Personen det var snakk om her, må vel ha blitt klemt i stykker allerede da hjulene ble tatt opp, går jeg ut fra.

 

Helt enig med deg, Jan. Dette er tragiske hendelser som rammer fattige og svært så desperate mennesker som har hatt en drøm og et håp om et bedre liv.

 

Og til de av dere som kanskje synes at dette er desperate idioter: jeg kjenner m a n g e jeg (og det gjør dere også) som ikke aner hvilket dødbringende klima hjulbrønnen i et fly kan være. Jeg tror faktisk at de fleste som ikke er spesielt flyinteressert tror at alt i en flykropp er trykksatt, temperert og noenlunde trygt å oppholde seg i. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kläder för att klara ca -50C och med oxygen.

 

- Og med oksygen naturligvis! ""

 

Ellers ser jeg på denne saken som en tragedie. Sannsynligvis er det ikke vanlige eventyrlystne ungdommer som finner på slike drastiske ting. Jeg synes kanskje ikke uttrykket "idioter" er det mest passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...