Gå til innhold

Hva savner du på Flightsim.no?


Simen F Røiseland

Anbefalte innlegg

Enig, særlig cockpitbilder fra virkeligheten er det rel. skjeldent vi ser her.

 

Kan ikke du ta noen fine bilder fra innsiden av Catana'en og legge ut her da Oscar? DA-20'n er en skikkelig lekker og fornuftig liten flymaskin syns jeg!

 

 

Det kommer garantert flere sånne bilder, skal til eksamen på tisdagen og etter det så er det bare messe flyging og masse bbilder ""

 

 

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer garantert flere sånne bilder, skal til eksamen på tisdagen og etter det så er det bare messe flyging og masse bbilder ""

 

Bøker er bøker..[image]http://home.online.no/~josandoe/gjestbok.gif[/image] [image]http://home.online.no/~josandoe/book11.gif[/image] Lykke til på eksamen til tirsdag!

 

Og vi gleder oss allrede til tiden som kommer etterpå og til flybildene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lese hehe? fyfader jeg tror ikke jeg har lest så my før som jeg har gjort nå i den siste tiden. Nesten sikker på at jeg kan ramse opp eksamensboka "" Men når det gjelder lesing til fly tror jeg det ikke finnes noe stopp eller et ord som heter nok/lest nok, så her er det bare å lese i vei helt til man sovner.

 

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke ofte vi ser OT bilder, så jeg skjønner ikke poenget med å lage en egen gruppe for et par bildeserier i uka? En ting å lage egen real bilder gruppe, men OT?

 

Dessuten skjønner jeg ikke hva som sjenerer med bilder av litt annet en flightsimulator bilder dagen lang. Det står som regel OT i topic så dere trenger strengt tatt ikke åpne linken.

 

Bare mine meninger ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...