Simen F Røiseland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bare for å se om jeg er den eneste som savner noe her på forumet, jeg kunne gjerne tenkt meg en egen avdeling for såkalte OT-bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Stemte nei. Legg heller sånne bilder på Foto.no og link dem til denne siden. Det er jo et flyforum. Men det er min syn på det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Du skuffer, Tom Arne! Hehe, neida, ingenting galt med Foto.no, men tror jeg har lagt inn 19-20 bilder der, med 1 kommentar per bilde i gjennomsnitt, er litt labert der inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Stemte nei. Legg heller sånne bilder på Foto.no og link dem til denne siden. Det er jo et flyforum. Men det er min syn på det da. Ganske så enig, og linken skal ikke være postet i "screenshots" forumet, men i "snackbaren" synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 OT-bilder??? Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bilder som ikke har noe med luftfart å gjøre (OT - Off Topic). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 OT-bilder??? Hva er det? Bilder som ikkke har noe med fly å gjøre. Blomstepotter og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skulle det være noe mer jeg svaner her på forumet så måtte det være mange flere bilder av real cockpit og fly O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Enig, særlig cockpitbilder fra virkeligheten er det rel. skjeldent vi ser her. Kan ikke du ta noen fine bilder fra innsiden av Catana'en og legge ut her da Oscar? DA-20'n er en skikkelig lekker og fornuftig liten flymaskin syns jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Enig, særlig cockpitbilder fra virkeligheten er det rel. skjeldent vi ser her. Kan ikke du ta noen fine bilder fra innsiden av Catana'en og legge ut her da Oscar? DA-20'n er en skikkelig lekker og fornuftig liten flymaskin syns jeg! Det kommer garantert flere sånne bilder, skal til eksamen på tisdagen og etter det så er det bare messe flyging og masse bbilder O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 OT bilder har ikke noe å gjøre på et flightsim forum, er nå min mening.Skjønner godt Simmen sin ide,men blir liksom at det ikke passer inn her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det kommer garantert flere sånne bilder, skal til eksamen på tisdagen og etter det så er det bare messe flyging og masse bbilder Bøker er bøker..[image]http://home.online.no/~josandoe/gjestbok.gif[/image] [image]http://home.online.no/~josandoe/book11.gif[/image] Lykke til på eksamen til tirsdag! Og vi gleder oss allrede til tiden som kommer etterpå og til flybildene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 lese hehe? fyfader jeg tror ikke jeg har lest så my før som jeg har gjort nå i den siste tiden. Nesten sikker på at jeg kan ramse opp eksamensboka Men når det gjelder lesing til fly tror jeg det ikke finnes noe stopp eller et ord som heter nok/lest nok, så her er det bare å lese i vei helt til man sovner. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå er det ikke ofte vi ser OT bilder, så jeg skjønner ikke poenget med å lage en egen gruppe for et par bildeserier i uka? En ting å lage egen real bilder gruppe, men OT? Dessuten skjønner jeg ikke hva som sjenerer med bilder av litt annet en flightsimulator bilder dagen lang. Det står som regel OT i topic så dere trenger strengt tatt ikke åpne linken. Bare mine meninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.