Martin Schjetne Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei! Hvis jeg f.eks skal ta en flytur mellom A og B, og så er flyplass A på "EUROPE-CW" og flyplass B på "EUROPE-CE". Hva skal jeg gjøre da? Jeg begynner jo å fly fra plass A... Skal jeg da bytte server halveis på min vei eller hva? På forhånd takk! mvh martin Siter
T. Paulsen Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hæ??? Hvorfor skal du bytte server? Skjønner ingenting her jeg. EDIT: Sorry. Kanskje dette er noe Ivao-greier. Tenkte ikke så langt desverre Litt for opphengt i Vatsim. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei! Hvis jeg f.eks skal ta en flytur mellom A og B, og så er flyplass A på "EUROPE-CW" og flyplass B på "EUROPE-CE". Hva skal jeg gjøre da? Jeg begynner jo å fly fra plass A... Skal jeg da bytte server halveis på min vei eller hva? På forhånd takk! mvh martin Tom Arne: Hehe det er lett og bli forvirret Martin: Vatsim er bygd opp på forskjellige servere.Men alle er bundet sammen,mange servere til EN STOOOOOR server,på ein måda Du trenger ikke og bytte server.Jeg tror at grunnen til at det er så mange servere er at hvis ikke kan nettet blir sprengt????? Men alså: Selv om ATC og deg er på forskjellige servere, kan dere fortsatt kommunisere Siter
Martin Schjetne Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 såfint Akuratt det svare jeg var på jakt etter! tusen takk! mvh martin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.