Tom Knudsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skal man virkelig dra til å kjøpe nye skjerm til FS flygingen ja så hvorfor ikke dra til litt skikkelig. Jeg mener å følger . he he at denne skjermen hadde nok gitt nok av bredde til å få en god oversikt på flyturen. Stor Skjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kunne godt tenke meg den der ja. Men hadde jeg dratt den "dingsen" inn i huset, så hadde jeg nok røket ut like fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Kunne godt tenke meg den der ja. Men hadde jeg dratt den "dingsen" inn i huset, så hadde jeg nok røket ut like fort... HA HA , ja det kan du banne på hadde skjedd her også , jeg tror hvis jeg skulle brukt denne til flightsimulatoren min , ja da tror jeg kjerringa hadde klikka fullstending.. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Åhhhh..., det føles så godt når man ikke er alene i båten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Du får be madammen din joine klubben til dama mi ! Frustrerte fruer med flygale gubber klubben... he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Til tider er man glad for at man er ungkar og bor på hybel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.