Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg skulle logge meg på Vatsim istad, men når jeg trykket connect sto det bare at CID/PID var suspendert! Siter
Hans Utne Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Kim, Du har vært registrert med 2 forskjellige PIDs, og anbefaler deg derfor å forsøke din gamle PID (88xxxx) og ikke 92xxxx. Sistnevnte er Suspended fordi du hadde to registreringer. Mvh Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Vel det er ett problem.Da jeg skulle aktivere den første kontoen min klikka outlook.Den virker ikke enda.Jeg fikk ikke aktivert den og kan ikke noen passord til den. Siter
Stig Sandnes Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Da får du sende en mail til admins-folka og forklare. Husk å skriv mailen på engelsk. gl hf. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Har fått nytt passord til Min gamle PID, men kommer likevel ikke innpå.Står at det er feil PID! Siter
Hans Utne Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Kim, Send en mail til vateud4@vateud.org (Membership Director VATEUD) og forklar ham hva som har skjedd, og be ham om hjelp. Alternativt, gå inn på VATSIMs Membership report og legg inn detaljer om problemet her. Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.