Rune Karlsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har lagt ut en ny verson av simulatorfilm nederst på simulatorsiden min om noen har lyst til å se den. Web format ca 10 MB så den skulle vel ikke være så tung å laste ned?... Om noen ønsker en film av bedre kvalitet så ta kontakt. mvh Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 KJEMPEBRA! hehehe, det er jo slik de snakker på flåklypa-filmen jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hmm... Ja vel... Jeg har en mpg film på over 500 MB, prøver å zippe den ned slik at dere kan se filmen i bedre kvalitet, men får ikke zippet den ned mer enn til ca 290 MB vet noen om hvordan jeg kan zippe den mer kompakt. Blir liksom litt annerledes når bildene blir klarere? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ...det er jo slik de snakker på flåklypa-filmen jo! Det skulle jo bare mangle, Rune er jo nesten Reodor Felgen i egen person. Ser bra ut dette, bare synd at det blir så stor fil på den filmen. 290mb er jo litt mye. Hvis du ikke har plass på serveren din rune så kan du jo laste filmen opp her på flightsim.no's filbibliotek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hmm... Det var lurt! Er det bare å last den inn her, eller må man kontakte webmaster først? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den vil bli for stor til opplastningsfunksjonen. Ta heller kontakt med Timmy og hør om ikke han kan legge filen direkte inn på serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hmm... Ja vel, jeg har satt den i gang allerede, men da stopper jeg den. Tror heller det får greie seg med den som ligger på websiden, så kan heller de som event. måtte være interisert få en Cd... Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Den vil bli for stor til opplastningsfunksjonen. Ta heller kontakt med Timmy og hør om ikke han kan legge filen direkte inn på serveren. Har stoppet opplastingen, men lastet opp ca 70 MB så da er det ikke noe vits å vise frem den så jeg håper det blir slettet. mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 KJEMPEBRA! hehehe, det er jo slik de snakker på flåklypa-filmen jo! Filmen snakker ikke lenger! Måtte klippe den litt ned for å få litt bedre kvalitet... Rune http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Flott film! Jeg er skikkelig misunnelig på den cockpiten din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Flott film! Jeg er skikkelig misunnelig på den cockpiten din! Det er i hvertfall et film innslag. Synd lydkvaliteten blir så dårlig på slike webfilmer. Men når man tenker på at orginal DVD filmen er på ca 5 GB så må det jo gå utover noenår man stripper den ned til 34 MB... Ellers kan du jo teste den selv om du har lyst. Ta kontakt så ordner det seg. mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.