Jonas Mindt-Soot Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Prøver bare å kartlegge litt her. Er det noen av dere der ute som var web ansvarlig på forige side? I såfall vil jeg gjerne ha kontakt. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Ja da har jeg fått en liten pekepinn... Noen som har noen kommentarer hvis jeg sier at jeg prøver å relansere vRNoAF? Siter
Gjest Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg er positivt innstilt til det hvis web-interfacet blir noenlunde anstendig. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Har aldri hatt noen kjempe interesse for militær luftfart, men vil nok prøve Helikoptre, transport og jagere? Full pakke, right? Siter
Eirik C Varvik Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 er mildt sagt VELDIG interisser, kan hjelpe dg med helikopter delen, si ifra om du trenger noe hjelp;) Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Skal si ifra om/når jeg trenger hjelp.. Holder på med web-siden nå... Målet er å ha en brukervennlig side og ett enkelt loggeprogram. Hvis noen kan bistå med hjelp når det gjelder websiden og loggesystem og funksjoner så legg meg til på msn! Adressen er i profilen min. Siter
Espen Furfjord Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Synes det er flott du går i gang med dette. Den virtuelle verden er ikke komplett før RNoAF er i lufta igjen. Vær obs på at det er/var noen på gang med dette tidligere i vår. Det ble derimot stillt rundt dette. Det er da uansett ingen hindring for deg i å gå i gang. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Nei stoppe dette skal jeg ikke, men med mine kunnskaper om programmering og webside laging kan det ta litt tid Så ha tålmodighet Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Trenger du/dere hjelp kan sikkert vi i VSB bistå! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.