sigmund eriksen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hei Forrige helg så skulle jeg prøve online flygning på vatsim.Har kalibrert mikrofonen,men etter at jeg hadde logga meg på og starta simmen,så kunne jeg ikke høre trafikk kontrollen.Hadde stilt inn riktig freqvens på radiopanelet til flyet mitt.Hva er det jeg gjør feil?? Paulsen mottok flightplanen min,transponder var også på,men ingen voice Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Litt dumt spurt kanskje, men du trykket frekvensen i active??? Siter
T. Paulsen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Har merket at det er mange som har problem med voicen i SB3. Jeg driver å forsker på dette selv nå. Kalibrer mic. Riktig freq i COM1 Assign av PPT knapp. Da skal det i utgangspunktet virke, men har funnet ut at dette ikke gjelder alle. Dere kan også sjekke om pluggen/USB er satt ordentlig inn. Hvis dere har problemer med voicen, og fant ut at pluggen ikke var skikkelig satt inn, så MÅ dere restarte SB3 uansett for å få dette til å virke. Jeg driver å sjekker dette mere opp. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Den første gangen jeg skulle prøve Vatsim, så hørte jeg bare masse spraking og slikt.jeg calibrerte sikkert 1000 ganger og satt lyd i SB wave.En uke etterpå prøvde jeg og da virket det. Siter
T. Paulsen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 wave wave er roten til alt vondt. Har hørt mange som har lyden i Wave som har problemer. Sett den på direct sound. Mulig det fungerer bedre da. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har også hatt det problemet. Men fant ut at brannmuren måtte slåes av hehehe. Da var jeg raskt på lufta. Ikke sikkert det er slik for alle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.