Gå til innhold

Kort og godt ??????


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Takk så mye Martin...

Det jeg er mest på jakt etter er å få det til slik at jeg ser alle som bruker Norwegian og SAS Braathens.. og SAS

 

La nå inn ei linje i VIP.sms filen

VIP_B736NAX B736 NAX ; Boeing 737-600, visible as B736

 

Vet ikke om denne hjelper meg så mye, eller hvor man skal legge en livery for pmdg 737-600 av norwegian.

 

Men dette vet kanskje du litt mer om.. Kanskje du også har et script på det. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at ikke SAS Braathens paintene eller Norwegian paintene ligger tilgjengelig i SB3

 

Jeg vet ikke om disse har kommet på plass i 3.1 eller 3.2 versjonen for jeg bruker fortsatt 3.0 versjonen. Dette pga at jeg har hørt så mange har trøbbel med de nyeste versjonene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at ikke SAS Braathens paintene eller Norwegian paintene ligger tilgjengelig i SB3

 

Jeg vet ikke om disse har kommet på plass i 3.1 eller 3.2 versjonen for jeg bruker fortsatt 3.0 versjonen. Dette pga at jeg har hørt så mange har trøbbel med de nyeste versjonene....

 

Angående trøbbelet jeg hadde har jeg løst problemet for meg selv iallefall. Jeg avinstallerte SB2.3 og SB3, deretter slettet jeg alle registernøklene som var tilknyttet sb. Jeg reinstallerte sb3, og CTD problemet er ute av verden!

 

Dette er iallefall værdt å prøve for dere som har samme problemet med de nye versjonene.

 

Husk at sletter du noe feil i registeret i datamaskinen er det fare for at du kan ødelegge hele systemet ditt! Ikke prøv dette hvis dere ikke vet hva dere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...