Tom Knudsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei.... Kort og godt,, noen som vet hvordan, når vi får muligheten til å se andre fly med de paint som brukes.. Da tenker jeg på i hovedsak Norwegian osv... Kjedelig å se alle disse generic flyene og i tillegg fly uten hjul.. Ser jo passe teit ut det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Se her http://squawkbox.ca/doc/sdk/ Og her http://squawkbox.ca/forum/viewtopic.php?t=1505 Jeg har også ett script for å konvertere alle PAI flyene så di kan brukes som modeller istedenfor SB/VIP flyene i SB3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Takk så mye Martin... Det jeg er mest på jakt etter er å få det til slik at jeg ser alle som bruker Norwegian og SAS Braathens.. og SAS La nå inn ei linje i VIP.sms filen VIP_B736NAX B736 NAX ; Boeing 737-600, visible as B736 Vet ikke om denne hjelper meg så mye, eller hvor man skal legge en livery for pmdg 737-600 av norwegian. Men dette vet kanskje du litt mer om.. Kanskje du også har et script på det. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har også ett script for å konvertere alle PAI flyene så di kan brukes som modeller istedenfor SB/VIP flyene i SB3 Jeg få?? Ingenting er jo værre enn å se en Norwegian 737-300 i vip texturer. Bare jeg får inn en Norwegian så er jeg mere enn fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg også gjerne! Mail i profilen. Pls. Har jo en haug PAI og AIA fly inne i forbindelse, og FSPainter eller hva f***, i forbindelse med Airliners Of the world. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg ser sasmaskiner og sasbraathens maskine med den rette painten i vattsim, men noen har VIP, hvit med ei blå stripe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvis noen velger 737-300 med Genic livery ser du det vel som VIP eller noe. Du må vel velge painten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Problemet er vel at ikke SAS Braathens paintene eller Norwegian paintene ligger tilgjengelig i SB3 Jeg vet ikke om disse har kommet på plass i 3.1 eller 3.2 versjonen for jeg bruker fortsatt 3.0 versjonen. Dette pga at jeg har hørt så mange har trøbbel med de nyeste versjonene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Problemet er vel at ikke SAS Braathens paintene eller Norwegian paintene ligger tilgjengelig i SB3 Jeg vet ikke om disse har kommet på plass i 3.1 eller 3.2 versjonen for jeg bruker fortsatt 3.0 versjonen. Dette pga at jeg har hørt så mange har trøbbel med de nyeste versjonene.... Angående trøbbelet jeg hadde har jeg løst problemet for meg selv iallefall. Jeg avinstallerte SB2.3 og SB3, deretter slettet jeg alle registernøklene som var tilknyttet sb. Jeg reinstallerte sb3, og CTD problemet er ute av verden! Dette er iallefall værdt å prøve for dere som har samme problemet med de nye versjonene. Husk at sletter du noe feil i registeret i datamaskinen er det fare for at du kan ødelegge hele systemet ditt! Ikke prøv dette hvis dere ikke vet hva dere gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Script for å konvertere alle PAI fly til SB3 http://home.no/maturesh/pai-sb.zip HUSK Å LESE README FILEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hva gjør dette scriptet Martin.. Hvordan kan dette hjelpe meg.. Det så litt inviklet ut.... Fungerer det med SB3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Script for å konvertere alle PAI fly til SB3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Ja Geir, men hvordan hjelper det meg å se hva slags type fly de andre på VATSIM flyr.. Ikke bare generic og VIP fly uten hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ja Geir, men hvordan hjelper det meg å se hva slags type fly de andre på VATSIM flyr.. Ikke bare generic og VIP fly uten hjul ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takk for tipset Martin.. Kom deg på MSN i morgen tom_rino@hotmail.com og hjelp meg å installere dette... hmmm må vel ikke installere alle pai modellene i aircraft mappen vel. Takk på forhånd Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.