Knut Arne Nygård Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har så vidt begynt å planlegge eit lite infomøte/flysimtreff i området. Lurte i første omgang på kor mange som kunne vere interessert i noko slikt. Meir info på Scenery Sunnmøre si heimeside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det er så skjipt at jeg bor så langt fra alle stedene der det aransjeres flightsim treff skulle ønske det ble et her i vestfold eller helst sandefjord en gang men det så få som holder på med fs her i byn skulle gjerne kommet men bor så langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ja, det blir kanskje litt langt å reise Får sjå om det blir noko online flyging, så kan du kanskje vere med ein tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Då er ting komne litt på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei, jeg kan ikke stille med flightsimutstyr, men jeg kan stille med meg selv og et kamera!! Det er ikke ofte jeg er i Volda (tror faktisk dette kommer til å være den ene gangen, skal i komfirmasjon ) så det passer helt topp for meg at du har det den 7.mai, jeg drar til Bergen den 8.mai ser du! Kongelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Vi kjem vel i alle fall til å køyre ei maskin på storskjerm til presentasjon o.l. Så får vi sjå om vi får kopla opp eit par andre maskiner til online flyging. Men du er uansett velkomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 No er det også blitt ei mulighet for å ta ein "real life" flytur i samarbeid med Ørsta/Volda flyklubb. Dersom interessa og været blir bra nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 7. mai blir en litt dum dag for VATSIM piloter (ved mindre en kan fly på VATSIM den dagen). Den 7. mai skal det være "Onesky4". Da blir VATSIM stappflull!! GG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vi har nettilgang den dagen, skal logge på og fly en demonstrasjonstur på storskjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Onesky begynner vel heller ikkje for alvor før 17:00. Dessutan kom Onesky med sin dato etter at vi hadde bestemt nå vi skulle ha vårt. Vi var altså først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tja, satser på at en vennlig atc vil sitte online kl. 15:30? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva slags flyinn er Onesky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Onesky4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Pokker at dette var på samme dag som dette treffet da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ein liten påminnelse på dette arrangementet Ser ut til å bli bra innevær i morgon. Dersom nokon vil vere med på multiplayer er det berre å gå inn på heimesida. Det blir vel både MP og Vatsim utover dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.