Peder H.Kristensen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja da er http://www.virtualbritannia.com oppe! Det skal også gå ann å melde seg inn nå. Håper på mange medlemmer hilsen Peder Siter
Werner Rafteseth Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ikke helt på plass enda, men veldig snart Siter
Eirik C Varvik Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 væll peder, sia e væll ikkje oppe enda, æ hakke snakka me chris om d, men æ trur den kun e oppe førr tæsting? Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 jepp, den er vel ikke akkurat "ferdig" men den ligger oppe Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Dette ser meget lovende ut! Tror sannelig jeg skal begynne å fly for dere til sommeren! Bare et lite forslag, endre "files" til "fleet", så blir det litt lettere å finne fram til flyene deres. Eirik; er det ikke en regel mot dialekt her på forumet? Var så vidt jeg forsto breikinga di der! Siter
Eirik C Varvik Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 breking? haha, ja ok da.. skal skjerpe mg.. Bokmål here I come Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Det er flott ! Hehe, litt dialekt og litt forkortelser på deg Eirik? Siter
Eirik C Varvik Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Forkortelser var det ikke mye av, ren dialekt:P Siter
Chris Hernandez Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Må nok vente litt, skal få en erfaren mann til og snakke med Martin om websia, vi er nok klare innen en måned Siter
Chris Hernandez Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvis det er noen som lurer på noe: send en mail til staff@virtualbritannia.com. Du får svar innen 7 dager. Siter
Ivar Hakli Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hei Synes det fremkommer av siden deres at dere tilslutter til IVAO. Er dette riktig (og eneste alternativ), eller er det jeg som misforstår? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 En i styret ønsker å fly på ivao, noen vil fly på mp, noen på vatsim. Jeg skal sørge for at det blir helt klare forventninger fra vår side, og stemmer selv for VATSIM! Siter
Chris Hernandez Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det der med IVAO er det Olav som vil jeg skal skaffe en egen server, VBA er ikke parasitter som bruker andre multiplayer servere! (Werner?) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.