Gå til innhold

Innstallasjonsproblemer(SB3)


Chris_Andre Martinussen

Anbefalte innlegg

 

Har et problem under innstallasjonen av SB3.Jeg får beskjed om at programmet ikke finner FS9.

 

FS9 er ikke er innstallert under windowspartisjon.

 

Jeg reinnstallerte windows i påsken.

 

Er jeg nødt til å reinnstallere FS9?

 

PS!

Innstallasjon av FSInn gikk greit - men siden jeg er ny med slik software antar jeg at SB3 er "lettere" å ha med å gjøre.(?)

 

Noen som kan gi meg et hurtig råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et problem under innstallasjonen av SB3.Jeg får beskjed om at programmet ikke finner FS9.

 

FS9 er ikke er innstallert under windowspartisjon.

 

Jeg reinnstallerte windows i påsken.

 

Er jeg nødt til å reinnstallere FS9?

 

PS!

Innstallasjon av FSInn gikk greit - men siden jeg er ny med slik software antar jeg at SB3 er "lettere" å ha med å gjøre.(?)

 

Noen som kan gi meg et hurtig råd?

 

Siden du har reinstallert windows ville jeg sjekket i registeret om dette stemmer med din plassering av FS9. På startmenyen velger du "kjør" og skriver inn regedit.exe. Der inne kan du sjekke om ting stemmer. Hvis ikke kan du endre til korrekt plassering, men vær obs på at endringer kan lage krøll i maskineriet, du må vite hva du gjør. Jeg tipper installeringsprogrammet til SB3 bruker registeret for å finne FS9. Vet ikke om dette kan være problemet, men det er verdt å sjekke.

 

EDIT: Let etter Microsoft games i mappeoversikten og undermappene FS og 9.0 (9.1). Der inne er det en fil som heter EXE Path. Sjekk om den fila har plassering som er identisk med hvor du har FS9 og endre den hvis den ikke stemmer. Lykke til.

 

mvh

Raymond Bertheussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...