Gå til innhold

Patch til SB3


Hans Utne

Anbefalte innlegg

Fixed a buffer overflow caused by addition of question mark aircraft. This was causing random crashes of Flight Simulator as well as strange behaviour with some flight controls. If you were getting random crashes this may address your issues

 

Dette var en veldig fin nyhet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, mistet Autopilot (altitude) ved endring av heading ""

 

Har ikke forsøkt den nye versjonen enda, men håper dette er en del av rettelsen, for å plutselig miste høyde ved kursendring var heller ikke noe morsomt, iallefall ikke fra denne kanten hvor flygingen ikke har vært i fokus ""

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dette ta av, så hvorfor ikke spe på litt:

 

SB3 er skyld i at jeg i går brant fingrene mine på sigaretten. Like etter på forårsaket SB3 at jeg sølte kaffe over hele tastaturet også!. SB3 er og skyldig i at jeg klarte og tippe på kontorstolen og nesten knakk ryggen. Ok sist men ikke minst, det var SB3's skyld at kjerringa var sur og gretten i hele går..... humm... kanskje sende en sint mail til Joel ? ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dette ta av, så hvorfor ikke spe på litt:

 

SB3 er skyld i at jeg i går brant fingrene mine på sigaretten. Like etter på forårsaket SB3 at jeg sølte kaffe over hele tastaturet også!. SB3 er og skyldig i at jeg klarte og tippe på kontorstolen og nesten knakk ryggen. Ok sist men ikke minst, det var SB3's skyld at kjerringa var sur og gretten i hele går..... humm... kanskje sende en sint mail til Joel ? ""

 

Freddy

 

hehe såppass ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...