Daniel Eliassen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her er manualen til dronningen. 966 sider! http://orin.meinlschmidt.org/tknaifl/boeing_747_operations_manual.pdf Enjoy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg sier bare, If it ain't Boeing, I ain't going!! Mer å si om den saken er det ikke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Smart sagt når man jobber for et selskap som ikke har Boeing selv... Men hver sin smak! Fair enough det... Hilsen Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hehe, tatt på kornet der ja.. Men men. All ære til den store dronning uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå gleder jeg meg virkelig til PMDG 744 kommer ut! Denne manualen skal bli skrevet ut snarest mulig! åååå som jeg gleder meg til dronninga nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Nå gleder jeg meg virkelig til PMDG 744 kommer ut! Denne manualen skal bli skrevet ut snarest mulig! åååå som jeg gleder meg til dronninga nå Det blir to pakker papir det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå gleder jeg meg virkelig til PMDG 744 kommer ut! Denne manualen skal bli skrevet ut snarest mulig! åååå som jeg gleder meg til dronninga nå Det blir to pakker papir det Ikke mer? Greit å ha pappa som printer ut hele sulamitten... har vel blitt mange tusen sider av manualer som har kommet ut på jobben hans ja Jeg håper virkelig man kan bruke PMDG 737 SID/STAR for 747! LDS767 har jo en stor svakhet: ingen SID/STAR lagt ut (offisielt)! Nå mangler jeg bare en fraselogi manual for USA så er jeg 100 % klar for "long distance"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Aanstad Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 han kan jo bruke begge sider da:P hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 han kan jo bruke begge sider da:P hehe.. Blir fortsatt noen sider! PS: Klart jeg bruker to sider... alltid gjort det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Dæsh er ikke stæsh Får de om det blir noen dronning på meg. LDS topper forøvrig min favorittliste av fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror ikke Boeing hadde likt å se den linken.. M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hmm, det har ikke blitt sagt noe om release date, right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hmm, det har ikke blitt sagt noe om release date, right? Hvis de grå, gamle hjernecellene mine husker riktig så har de ikke startet med BETA testing engang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Stemmer det. Hørt at de er i "mid-alpha phase" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ang. den manualen der, så får jeg en error på side 251, pga. manglende data. Litt kjipt, men neppe så viktig Anyway, så blir det ikke mer enn 482 sider.. man er ganske dum hvis man ikke printer ut på tosidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.