Gå til innhold

Hvilken Pilotklient er best? [VATSIM]


Geir G

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke testet verken SB3 eller FSInn, men hvis jeg skal tolke siste NOTAM fra VATSIM så er FSInn kompitabel med SB3.

 

FSINN is a user friendly multiplayer pilot client software, compatible with the popular SB3 and VATSIM.

 

Er dette bare tull, siden du setter dem opp som to "konkurrenter"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke testet verken SB3 eller FSInn, men hvis jeg skal tolke siste NOTAM fra VATSIM så er FSInn kompitabel med SB3.

 

FSINN is a user friendly multiplayer pilot client software, compatible with the popular SB3 and VATSIM.

 

Er dette bare tull, siden du setter dem opp som to "konkurrenter"?

 

Mulig jeg som bare er trøtt, men hva mener du nå kjære svikefulle kammerat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, hvorfor spørre hva som er best når de tilsynelatende er kompitabel med hverandre (ergo likestilt, på en måte)? Mulig jeg er på bærtur nå, for dette er bare mitt inntrykk etter å ha sett raskt over siste NOTAM.

 

Svikefulle? Hva har du drukket nå, da ""? Det er jo du som stikker til Rognan og isolerer deg fra all kontakt "".

 

EDIT: Bare disregard mine innlegg. Jeg vet tydeligvis ikke hva jeg snakker om, siden jeg ikke har testet verken det ene eller det andre "". Men hvordan skal jeg få tid til det hvis jeg må fly F....a.....0 med deg ""?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svarte Børge. Har din "edit" knapp også hengt seg opp ""

 

Sitter forsåvidt å spekulerer litt på denne FSinn som jeg la inn tidligere i kveld. Har jo lest samme notam som deg. Å når du i tillegg kommer å bekrefter det her blir det kaos "" .. Neida .. kommer meg bare ikke på nett med FS-inn..(Stand alone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, hvorfor spørre hva som er best når de tilsynelatende er kompitabel med hverandre (ergo likestilt, på en måte)? Mulig jeg er på bærtur nå, for dette er bare mitt inntrykk etter å ha sett raskt over siste NOTAM.

 

Svikefulle? Hva har du drukket nå, da ""? Det er jo du som stikker til Rognan og isolerer deg fra all kontakt "".

 

EDIT: Bare disregard mine innlegg. Jeg vet tydeligvis ikke hva jeg snakker om, siden jeg ikke har testet verken det ene eller det andre "". Men hvordan skal jeg få tid til det hvis jeg må fly F....a.....0 med deg ""?

 

Isolerer meg? Ved å dra til Rognan? Skal jeg isolere meg fra omverden drar jeg heller til Sulis ""

 

Menne, ja, du sa vi skulle gjøre det i påska, men neeeida, hvem er det ikke som har vært på fylla 2/3 av påska mr. Litangen? Må nesten snakke litt med Kjell (?) om denne stygge uvanen din... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...