J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ok men Hvordan legger man ut bilder på dette forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 det skrives "åssen" ikke "osen" Bruk heller : "Hvordan legger man ut bilder på dette forumet? "Har" ? du mener vel "Her" ? Jo , det du gjør, bruk sider som: www.imageshack.us eller www.photobucket.com. Også tar du adressen til bilde og kopiere inn her som et innlegg. MEN, du må ha BAK linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ok takk dette er flyturen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Flott og se at du har kommet deg på vingene da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå må dere gi dere med den jævla korrigeringen deres! Kenneth det gjelder deg og, ikke bare å endre innleggene vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, trenger kanskje ikke overdrive Kenneth. Men burde jo være greit og gjøre personen oppmerksom på visse ting når at jeg og sikkert mange andre ikke klarer og skjønne hva han har skrevet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hehe. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Se der ja Jonas... bra du fikk det til Og til deg Kai, det er bedre at det ble korrigert nå, hvis ikke hadde noen andre gjort det seinere Jeg prøver og hjelpe Jonas, og det er lettere for meg og andre og forstå det når det er riktig Bare stå på Jonas , alle har vært sånn før, jeg husker jeg var på din alder og ikke kunne laste opp bilder en gang, Si ifra hvis du trenger mer hjelp EDIT: Okei, jeg misforsto litt... Må si meg enig med Lund her..noe overdriving av Kenneth ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jojo, selvsagt. Jeg tok det til etterretning og så at kommentaren var unødvendig, dermed fjernet jeg den . Men en ting jeg uansett mener er at man skal begynne med stor forbokstav, for det kan alle lære seg. Uansett om man har skriveproblemer eller ikke(Selvsagt er de som har det unnskyldt). God påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jonas, du må huske å bruke hele navne ditt på VATSIM Ser du heter Jonas her og Younas på Vatsim:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du er unnskyldt Helt enig med deg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Da har jeg endelig landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fine bilder Jonas. Men post bilder i Screenshot forumet. La denne tråden være forbeholdt folk med spørsmål om vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fine bilder Jonas Alltid fint med bilder fra cockpit. EDIT:, ja, som Alexander skriver, post i screenshot forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ok . Blir noen med på vatsim i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=539875#Post539875 Følg med i den tråden, der ser du hvem som skal være med. kommer nok noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ser at du bor på jesheim jeg bor 8 km fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvem er tårn på ENVA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Her har det vært MYE avsporing den siste tiden: Jonas Sirda: ta deg en titt på hjemsiden på denne nettsiden der finner du en firkant over multiplayer/vatsim der vil det vises hvem som er piloter og atc i øyeblikket i Norge! Denne tråden er forbeholdt tips for newbee, det finnes en egen tråd laget for vatsim-babbel(god gammeldags shitprat om alt mulig som har med vatsim å gjøre) vatsim-babbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Salmela Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei. Har vær passiv medlem en stund nå, men jeg lurer på hvor man registrerer seg som on-line flyger. Kallenavnet du nevner, er det noe man angir når man registrerer seg eller følger det flyet man evt. registrerer seg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Når du registrerer deg på VATSIM er det som pilot, og hvilket fly du eventuelt skulle ønske å fly er således ikke relevant. Ei heller er kallesignal (flyregistrering eller "company call") relevant for å registrere seg på VATSIM. Det er først når du kommer så langt som til å skulle fly at flytype og kallesignal blir relevant, men det er fremdeles fritt valg på øverste hylle. Det du bør være oppmerksom på; - SquawkBox: velg rett flytype i listen over flytyper før du logger på, gjerne også med riktig flyselskap. - FSInn: Pass på at koden for flytype er korrekt i flyveplanen. Formatet er: a/bcde/f, hvor - a/ => H/ dersom du flyr en "heavy" (maksvekt over 135 tonn). I motsatt fall utelates den. - bcde => ICAO kode for flytype. Den skal være på MAKS 4 tegn. ICAO's egen database kan være meget nyttig: http://www.icao.int/anb/ais/8643/index.cfm - /f => "Utstyrskode". Da VATSIM her ennå oppererer mer etter FAA (USA) standard kan det være greit å sette seg inn i hva som blir rett kode her. http://en.wikipedia.org/wiki/Equipment_codes kan være et greit sted å begynne. ... et par eksempler på gode koder kan være: B738/Q (737-800), H/A388/Q (A380-800), H/CONC/J (Concorde), J3/U (Piper Cub) og DH8A/F (Dash 8-100). For kallesignal kan det være lurt å merke seg at VATSIM benytter ICAO koder i steden for IATA koder. Så om du ønsker å fly DY564 logger du deg ikke på som DY564, men som NAX564. Det finnes også en del eksempler hvor flyselskapene benytter forskjellige koder. For eksempel flys BA214 som BAW14G, men hvorvidt du ønsker å nitidig lete deg frem til rett rutenummer er opp til deg selv. Du kan selvsagt også bruke flyets registreringsnummer som kallesignal, men husk å utelate eventuelle bindestreker. LN-ABC blir altså LNABC, G-OLFE blir GOLFE, osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ser at passasjerene dine har det bra Sidia.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.