Øyvind Bergum Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Takk for raskt svart morten. Da skal jeg se om jeg får til vatsim etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Brusveen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 God kveld Låner litt plass i denne tråden her til eit spørsmål og 2 Har sakte men sikkert beggynt og lese meg opp til og kunne komme meg ut på VATSIM, Takker for denne flotte guiden her Men har funnet ut at FSPlanner ikkje funker til fsx ho rurer på om nokon har ein good erstatter eventuelt ein uoffisiel fix som får FSplanner til og funke med FSX? og hvilke dager er det lurt for en Newbie og bevege seg sakte inn på Vatsim? tenker da på når det eventuelt er lite trafikk? mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 hei trenger en smule hjelp med vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jonas, du må nesten utdype mer hva du trenger hjelp med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva trenger du hjelp til? Utdyp litt mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Velkommen til Vatsim Jonas. synes det er tøft du prøver og bruker voice fra starten av. kontrollerer deg nå som ENGM_APP. Det kommer med erfaring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 hei jeg trenger hjelp med og fly og snakke med tårnet mit calsing er NAX737 jeg er på flytur nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 takk du har kanskje hørt meg på vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jonas, du må utdype mye mer, hvis du gjør det så kommer det hjelp Når du sier du trenger hjelp til å fly, så er det kanskje ikke så lurt å prøve seg på vatsim med en gang ¨ EDIT: Et lite tips Jonas, kom deg på teamspeak, da er det mye enklere for deg og forklare ditt problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvis du trenger hjelp med handlingen av flyet så kan du bare glemme VATSIM med det første. Hvis det virkelig er flyet vil jeg anbefale deg og starte en tråd i FS 2004, FSX, og Add-ons avhengig av hvilket fly problemet gjelder og hvilken sim du bruker. Og til slutt da så vil jeg anbefale deg Boeing NG, definitivt enkleste flyet og lære seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 heller det er ikke noe særlig problem egentlig det er bare at jeg ikke får med meg hva dem sier noen ganger men ellers er det greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Penn og papir er kjekt og ha.Tårnet på ENVA var dårlig på lyd i kveld.Og motorlyd i flyet kan du senke noen % også,da hører du bedre hva atc sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ok tusen takk for hjelpen men det er bra det var tårn på ENVA men det var så skurete så jeg hørte ikke hva dem sa helt . er det foresten som som følger med på meg når jeg flyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skjønner ikke helt hva du skriver. Men, mener du om det er noen som følger med på deg når du flyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ja om dere følger med på meg når jeg flyr på vatsim?. Akurat nå så står jeg ved gate 26 på gardemoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Forhåpentligvis følger ATC med på deg Øvrige piloter hører jo deg dersom de er på samme frekvens, og man er jo også nødt til å orientere seg litt om trafikkbildet som pilot hvor de øvrige flyene er og hva de gjør for noe. Ihvertfall på bakken og under dep/app! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 nå er det ingen ATC har det hvar noen i stad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nei, det er ikke alltid folk er pålogget, de fleste her har et liv i tillegg til flightsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ok kan du komme til tårnet ENGM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nei, det kan jeg, jeg er ikke serifisert (heter det vel?) til og sitte i tårnet Folk kan bare ikke komme i tårnet på kommandering, folk må ha tid, også må den booke igjennom vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Følg med på forumet, de fleste sier ifra når dem sitter i TWR,APP,CTR eller DEP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bare fly en plass der det er ATC i verden, snakker da engelsk uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ok tenkte ENVA men tårnet er så dårlig høres ut som han fyren har micen inni munen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det har noe med han som satt i tårnet, har ikke noe med ENVA og gjøre Hvis du ikke skjønner hva han sier så si : "ditt callsign" Say again. Da vil han i tårnet automatisk si det på en saktere måte som du kanskje forstår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ok takk jeg flyr til ENVA nå vatsim er så veldig kult når man kan det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Helt enig, jeg har så vidt prøvd meg på VATSIM. Selvom jeg har lest utrolig mye, og kan en del.... må nok bli en god tur når jeg får tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://www.vataware.com/flight.cfm?id=5332096 flyr fra EGFF to ENGM dene flyturen går faktiskt veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Så bra. Men , nå trenger det ikke stå "First flight on vatsim" lenger på remarks Skriv heller newbie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.