Gå til innhold

Problem etter pålogging


Eirik Aadland

Anbefalte innlegg

Når eg har trykkt connect går det ei lito stund før feilmeldingane kjem.Og eg blir ikkje pålogga vatsim.Veldig iriterande.Her e feilmeldingane eg får:

1. :The attempt to connect timed out without establishing a connection

2. :The connection to the VATSIM authentication server was disconnected or could not be established.Please be sure the server is responding.

3. :The VATSIM authentication server you are trying to connect to has not responded!

4. :Så står det i SBRelay 1.2 :Removed player "Squawkbox" from FS2004 session

 

Kan noken hjelpa?Thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik,

 

Har du vært tilkoblet før med samme oppsett, eller har du gjort endringer?

Hvis det er første gang, vær sikker på at du virkelig er tilkoblet Internet, deretter at du kobler til en aktiv VATSIM server (sjekk IP-adresse, evt via ServInfo eller via VATSIM).

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nett å kopla til:Har lagt FP på vatsim.net og alt er klart.Men så trykke eg connect og det same skjer igjen.Så prøve eg å kun connecta AVC men då kjem dei same feilmeldingane.Er det noken som kan sei kva innstilingar dei har på sine AVC'er og i connect vinduet?Skal det stå "rw.avsim.net" i Roger wilco Server?Og når eg går på "Network Servers" og "Pinger" serverane så kjem det LOST på alle kvite felta.Kva er gale?

Eg vil så gjerne fly på vatsim i kveld!

Firewall er tatt av.SP2 er som den er.Bør eg avinstallera han??

 

Er det noken som kort kan forklara korleis eg kopler til?Kanskje det er ein liten feil ein plass?Fint om dykk tar med kva server dykk pleier å kopla til på.Og andre ting som fylles inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...