Gå til innhold

Koble til VATSIM med FSinn NUH!


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kom over denne sia:

 

http://www.angelfire.com/un/fsdmasq/

 

ved bruk av denne proxy saken er det nå mulig og koble til VATSIM med FSinn Beta4.

 

OBS; Dette programmet er IKKE godkjent av VATSIM, men som forfatteren beskriver emulerer den SB2.3 tilkobling.

 

Jeg er i utgangspunktet litt redd for slike programmer, selv om de ikke biter "". Personlig tror jeg at jeg venter til SB3.0 kommer..

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg vet så kjører VATSIM egne tester av programmer som ønskes brukt på VATSIM.

For en stund tilbake så var det stor ståhei på grunn av et program som visstnok samlet CID/PID + passordet ditt og sendte det til utviklerne.

Om dette programmet faktisk gjorde det eller ikke har jeg ikke fått med meg, men dette er jo en av grunnene til at VATSIM sjekker programmet før de godkjenner det for bruk på sine servere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som forsøker linken til Freddy nå, vil oppdage at siden er fjernet ""

 

Kan tyde på en "ulovlig" testing.

 

Forøvrig henvises direkte til VATSIMs webside for oppdatert info, eller at dere går inn på SB3/FSInn sine egne sider. Antar linkene ligger spredt over hele forumet, så ingen grunn til å gjenta de her ""

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...