Andreas Thoresen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er det noen som vet hvem som skal begynne å fly 777 til Gardermoen. Grunnen til at jeg lurer er fordi det nylig har kommet oppmerking til dette flyet på gate 53. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 PIA (Pakistan Airlines) starter nå snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Da håper jeg du vil være på plass med kameraet, Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Først må de få godkjennelse av OSL til å fly med 777. Det er faktisk allerede på Søndag satt opp B772 fra PIA til OSL, men hva hjelper det når de ikke får lov! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 burde de ikka ha fått godkjennelse allerede... de har jo merka opp plass til den på gate 53 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det er faktisk allerede på Søndag satt opp B772 fra PIA til OSL Hvor har du det fra? Regner ikke med at de bruker 777 før sommerrushet i juni (istedenfor 747-300). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sto ihvertfall i movements rapporten jeg sjekka på jobb senest på Tirsdag, og i forrige uke lå den inne i SAS Alfa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sikker på at du ikke har blandet flight-nummer og flytype? Flight-nummeret er nemlig PK 772. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.