Gå til innhold

får fremdeles ikke logget på!


Jonas Mindt-Soot

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt det opp i forumet her før, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen.

Jeg får ikke logget på vatsim. Når jeg skal starte sb(har starta sb realay, fs, lagd en host og sbhost)så klikker den og det kommer opp en feilmelding. Når jeg går tilbake til fs så har sbhost vinduet fryst helt og jeg må starte fs på nytt ""

Jeg har også prøvd den formelen [oldmudeles] i fs9.cfg men jeg får fremdeles opp når jeg starter fs en melding om at:

Flight simulator has detected potentially incompatible aircraft or software-

File: HostSB.dll

etter det trykker jeg yes, men det virker ikke fordet noen som kan hjelpe? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tror jeg at jeg har finni feilen... jeg fikk starta sb i går når jeg ikke la ned fs men gjorde slik at den ikke var i fullscreen..(alt+enter), men som vanlig så kom jeg ikke inn igjen i fs når jeg har "half screen mode" så jeg bestemte meg for og restasrte, mens jeg holdt på og skulle restarte så så jeg at det stod øverst i fs vinduet at det var noe feil med wide fs(har lagt inn widefs pga.at jeg skulle prøve det en gang men det ble aldri noe av)så da trodde jeg at det var feilen så når jeg starta på nytt sletta jeg alt i modules som het noe med widefs... det var dumt tror jeg for nå vikrer ikke fs ""

så om det er noen som har mer peiling enn meg (sikker ikke få) så vær så snill å hjelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...