Jim Grav Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Prøvde å få leie tid med sas sin flysimulator på Gardermeon, men fikk i dag negativt svar! *sukk* Siter
Simen Stene Bjørke Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Har ikke privatpersoner ikke lov da?! Siter
Timmy Brandt Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Vet ikke hvordan det er i Norge men ii Sverige er det lov for privatpersoner. Det koster 8000 kr i time + moms her i Sverige på FlightAcademy.. da kan du suse avgårde 1 time med A340. Siter
T. Paulsen Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Les litt her , så tror jeg du skjønner litt mere hvor vanskelig det er å leie en sånn sim. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Har selv inngått avtale gjennom en kompis i SAS Braathens Flight Operations, jeg leier en instruktør på fridagen hans, og må da betale noe ekstra for det. Prisen blir på den nette sum av 3000 kr timen + 2000 kr for instruktør + tillegget for instruktør på fridagen... dyrt er det, men tror for min del at dette er verdt det Siter
Jim Grav Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 ja hadde vært villig å beta 3-5000 for en time eller noe Siter
Ole Helberg Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 ja hadde vært villig å beta 3-5000 for en time eller noe Nei og nei. Dere kan jo gosnakke med en pilot, leie et klubbfly og fly norden rundt for den prisen..... da får dere sittende bak spakene real! i mange timer..... (ca 6 timer i en C-172 el. lig.) NB! Ja jeg tar i litt når jeg sier norden rundt....... Siter
Jim Grav Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 ja, men drømmen er å prøve en stor maskin, da er simmen nærmeste for å realisere den drømmen :-) Siter
Andreas Thoresen Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 eller bare spare den summen videre slik at du en dag har mulighet til å ta de sertifikatene du trenger:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.