Gå til innhold

ATC teori er bestått :) [Treningskveld??]

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg beklager det som jeg skrev til Geir.. jeg hadde ikke tatt teorien ""

Men idag er jeg en lykkelig mann (gutt med andre ord """")

Har bestått teorien, så nå mangler jeg kun praktisk ""

Noen som har lyst til å kunne ta en liten treningskveld med meg på VATSIM? """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe "" Takk Geir ""

Men kunne noen tatt en treningskveld sammen med meg før den praktiske testen? ""

Du må registrere deg på Vaccsca sine sider + at du må sende en mail til Vaccsca og få oppnevnt en trener.

Du må ta den treneren som du får oppnevnt av Vaccsca og han må være godkjent som instruktør. Christian og Jonas er det, men uansett må du sende en mail til Vaccsca for å få oppnevnt en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe "" Takk Geir ""

Men kunne noen tatt en treningskveld sammen med meg før den praktiske testen? ""

Du må registrere deg på Vaccsca sine sider + at du må sende en mail til Vaccsca og få oppnevnt en trener.

Du må ta den treneren som du får oppnevnt av Vaccsca og han må være godkjent som instruktør. Christian og Jonas er det, men uansett må du sende en mail til Vaccsca for å få oppnevnt en av dem.

Jeg er registrert i VACCSCA, men kan jeg bare ta "request training" på deres side? Eller må jeg sende en mail?

Kan jeg også komme med et "ønske" hvem jeg vil ha som instruktør?

Takk for flotte svar Tom og Arne ""!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for raske svar og flott informasjon! ""

Sender nok inn en request når jeg føler meg klar.. håper Jonas eller Christian har lyst og tid til å "trene" meg opp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått Christian som instruktør "" (Er vel ganske sikkert...)

Starter min første trening ikveld kl 19:00, regner med å holde på i 1. time++

Kanskje noen kan komme slik at jeg kan se "live" trafikk? ""

Håvard S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig logget på som ENVA_V_TWR idag, men ratingen gikk ikke iorden ""

Men Christian har sendt mail til Marek, så på Fredag eller Søndag kommer jeg online (håper jeg....) ""

Stor takk til Christian! Har aldri før opplevd en slik mann med slik tolmodighet """"

Men vi får se, varsel når jeg kommer "" Mye å lære fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som skal opp til student practical test, så har dere kun lov til å yte ATC når din tildelte instruktør er pålogget med deg.

Ergo, dere har ikke lov til å sitte ATC alene før praktisk test er bestått og trainingen er fullført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så har dere kun lov til å yte ATC når din tildelte instruktør er pålogget med deg.

Jepp, klar over det Jonas ""

Men mente egentlig at neste gang jeg har trening, så sitter jeg kanskje ENVA_V_TWR... ""

Men bra dere sier ifra! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...