Morten E. Jørpeland Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Som alle vet så har jeg hatt disse noen ganger så det er ikke vits i å komme med noen gamle linker, hovedgrunnen til at jeg har de ca.2 ganger i året er for at jeg kan se hvor mange som skifter og sånne ting. Testen inebærer de fleste joystick merkene som finnes på det norske markede, så vis jeg har glemt noen så si ifra!! Så nå som det er sakt så la testen begynde. Hvilket joystick merke bruker du og er du fornøyd med producktet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe, tok testen før jeg leste teksten.. Rakk til og med å finne fram de gamle spørreundersøkelsene du har gjort før jeg leste det som stod helt i starten på innlegget ditt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Bjørlo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er joystick kun joystick? Eller er yoke(stick) innenfor definisjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Enda en undersøkelse der alternativene er så lite gjennomtenkt at resultatet neppe vil bli riktig (alternativene bør være slik at man kan velge noe som passer, og ikke slik at man må velge noe som ikke stemmer med virkeligheten for å få svart og komme seg videre). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg ville først definert hva slags type sim du skal spille med stick'en, og så hvor mye penger du har lyst til å legge i den. En Cougar ville sikkert være fin til å fly FS04 med, men uttrykket Overkill kommer flytende. 3200,- for en spak du kommer til å benytte kanskje 20 til 30% av mulighetene på er kanskje ikke det beste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Cougar er overkill hvis intensjoner er å bruke den kun til MSFS, ja. Selv ved flyging av jagerfly er HOTAS-systemet så fullastet av duppedingser at de færreste kommer til sin rett. Hvis man derimot flyr Falcon4 eller IL2 er Cougar-stikken ypperlig. 3200,- ? Woi, da har den jammen gått opp i pris siden den gang jeg handlet min for 2995,- . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Prisen er grunnen til at jeg ikke har kjøpt meg en enda Men HVIS jeg noensinne får råd til en, så er det inn med ForceFX-mod'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Jeg selger min til halv pris. Send meg en PM hvis interessert. (PS ingen pruting, skal man kjøre Rolls Royce må man ha lommebok for det.... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Jeg selger min til halv pris. Send meg en PM hvis interessert. (PS ingen pruting, skal man kjøre Rolls Royce må man ha lommebok for det.... ) Hadde kjøpt den om jeg hadde hatt råd, meeeen beklager.... pokker og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten E. Jørpeland Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan jo ta opp et av de usikra låna på mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan jo ta opp et av de usikra låna på mobilen *flire* tror mobilen spyr når den får svaret på kredittvurderingen, gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.