Ole Helberg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva er det med denne "fly smart" designen til Norwegian. Er den fiktiv den som ligger i fil biblioteket. Finner ikke noe om denne på Norwegian sine sider!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brathole Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du finner bilder av den her tror jeg.. VÆRNES Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 KKR (tror jeg det var) er ett nytt norwegianfly. Det skal lakkeres helt om til de ekte morwegianfargene men i mellomtiden har de bare skrevet Norwegian og "Fly Smart" som er "mottoet" til Norwegian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 thx Vi har med en "wannebe light" å gjøre altså Håper den kler seg til fest i riktige farger så snart som mulig, for slik den er i dag er den ikke pen å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 thx Vi har med en "wannebe light" å gjøre altså Håper den kler seg til fest i riktige farger så snart som mulig, for slik den er i dag er den ikke pen å se på Synes ikkje den er så verst eg då..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Den er faktisk ganske pen i forhold til kondomfargene til Norwegian ellers... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tampongfarger takk! Men jeg synes Norwegian-flyene er pene jeg. KKR er heller ikke så ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.