Gå til innhold

Takk for sist


Glenn Bjørlo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er det over et år siden sist jeg var aktiv med FS. Jeg fløy en del på nettet og hadde relativt god kontroll. Problemet nå er at jeg ikke er oppdatert på noe av det som har skjedd siste året og trenger litt fill-in.

Hva trenger jeg nå for å fly online? Har SB, men vet ikke om det er riktig versjon. Har RW, men vet ikke om denne er utdatert eller byttet ut med finere vare. Vil også ha litt info om AI-ruter og -fly. Hva trenger jeg?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du så vært det siste året da? ""

 

Ikke mye nytt å SB fronten skal jeg love deg, men om jeg ikke tar vann over hodet nå så kan jeg vel si at vi nærmerer oss snaaaaaart, en release av SB3. SB sin hjemmeside, kan jo sjekke ut litt der.

 

Nå bruker vi SB host, for å få dette til å fungere i FS04, men dette er du vel kjent med? Og AVC til voice. Går du her får du en grei oversikt over det du trenger nå til Vatsim.

 

AI-ruter har jeg ikke peiling på i det hele tatt (flyr kun online jeg "" ). Så der må nok noen andre steppe inn..

 

Lykke til å velkommen tilbake ""

 

BTW. Vi venter også igrunn på at VATSIM skal godkjenne FSinn

. Et annet program for å fly online, jeg er ikke kjent med det enda. Gleder meg til å se hvordan det blir opp mot SB3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...