Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 dette vil jeg gjerne høre om helst på PM. (Hvis det gjelder meg da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 næh. Force feedbacken ble kvælt da noen sølte cola på den (er ikke kun jeg som bruker denne maskien) og nå er vist en del ting bynt og dette fra hverandre. Har slått litt med ett uhell i veggen osv. såe hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Da var det på tide å få igang den praktiske testen for pilotene som ennå ikke har fått godkjent sitt medlemsskap hos Gutta På Tur. Testen vil bli avholdt Søndag 5. desember. Avgang fra Bodø lufthavn (ENBO) 15:00 lokal tid, annkomst Trondheim lufthavn Værnes (ENVA) 15:55. Denne testen vedrører følgende piloter: Freddy Wilhelmsen Werner Raftseth Hvis du har søkt medlemskap hos oss men ikke hørt noe, vennligst ta kontakt så snart som mulig (icskaug@hotmail.com) så er det mulig vi kan få deg med på denne testen. Jeg vil gjøre det klart at dette er den eneste praktiske testen som vil bli avholdt før turen til Samos grunnet trang timetabell på min side, kan du derfor ikke delta på testen vil det heller ikke gjøres mulig å godkjenne medlemsskapet i første omgang. ETD: 1400 UTC ETA: 1455 UTC Route: STO BNN UM609 TRM Regner med at jeg kommer til å operere som ATC hele veien nedover, oppmøte på Bodø 30 min før avgang! Dvs 14:30 lokal tid! Annen trafikk er selvfølgelig også velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Da blir det slik at vi flyr nedover til Samos den 22. desemer, med retur 23. desember. Mer informasjon kommer i en egen post om ikke lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Da blir det slik at vi flyr nedover til Samos den 22. desemer, med retur 23. desember. Mer informasjon kommer i en egen post om ikke lenge! Disse datoene passer desverre ikke for meg.Hvorfor ikke legge turen i romjula,slik som i fjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Slik ble det denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jaja får nok ikke vært med på denne turen (kan jo ta den utenom og være en del av dere) for og si det sånn, dere kan jo ikke akkurat hindre meg i det men har ikke joystick den 22.desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 jaja får nok ikke vært med på denne turen (kan jo ta den utenom og være en del av dere) for og si det sånn, dere kan jo ikke akkurat hindre meg i det men har ikke joystick den 22.desember Selvfølgelig kan vi ikke hindre noen, men det er lov å vise litt respekt Per-Kristian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jada Ivar jeg skal ikke bli med uansett. Tok turen ned til Samos i dag (lånte en joystick fra en kompis av meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 bare et lite spørsmål: dere skal vel ikke bruke STT depature på rwy 07? er nemlig 07 som er i bruk i Bodø for øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 bare et lite spørsmål: dere skal vel ikke bruke STT depature på rwy 07? er nemlig 07 som er i bruk i Bodø for øyeblikket Per Kristian, departure route trenger ikke være integrert i flightplan, her er det gode muligheter for en BALAK departure, en trenger ikke engang å fly helt til BALAK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Ha har det blitt slik at jeg tenkte vi skulle ta av rett før soloppgang både i Oslo og på Samos, men nå viser det seg at det kan bli i tidligste laget fra Samos, med tanke på at departure da vil bli satt til 05:45 norsk tid! Derfor tenkte jeg å lage en liten avstemmning på hvordan dere vil ha hjemturen deres, og denne gangen er det flertallet som vinner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jøss, i hele 4 stemmer! Men da ble det formiddagsdeparture fra Samos, mer informasjon følger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.