T. Paulsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Les overskriften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ikke vet jeg... er ikke booka noe i følge VACCSCA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 nå er brødrene Grønnlien på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ja, men de er på Vestlandet. Jeg skulle lande på ENGM. Uansett hadde jeg atc helt ned av ESOS Control. Da var VHHH-ENGM unnagjort på ca 9 timer bak pc`n med en 747-400 Lufthansa Cargo. Speed-ind. sa takk for seg inbound Sumak, men jeg fikk en perfekt landing på 01R uansett. Morsom tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Men nå er jeg kasta ut ifra Vatsim, så nå får jeg vel slappet av litt. Roland Collins ville ikke engang høre på forklaringen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Men nå er jeg kasta ut ifra Vatsim, så nå får jeg vel slappet av litt. Roland Collins ville ikke engang høre på forklaringen min. Hva har skjedd,om jeg tør spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Har sendt deg en pm nå Einar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det så ille , eller kan allmennheten også få vite hva som ikke er lurt å gjøre på VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ja få høre hva har skjedd nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Etter det jeg har hørt drev han og fløy rundt på VATSIM med en F-16 og bomba amerikanske flybaser. Bla bomba han tårnet på Nellis AFB, hvor det tilfeldigvis satt en supervisor i tårnet. [*********] happens mate! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, ville ikke kalle det genialt akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Etter det jeg har hørt drev han og fløy rundt på VATSIM med en F-16 og bomba amerikanske flybaser. Bla bomba han tårnet på Nellis AFB, hvor det tilfeldigvis satt en supervisor i tårnet. [*********] happens mate! Jepp. Stemmer det. Jeg har lagt en Gauge som gjør at jeg regelrett kan få bombet flyplasser på Vatsim så de virkelig begynner å brenne og faller sammen for alle som er på Vatsim. Da en viss Supervisor fikk en bombe rett i hode, så ble jeg kastet ut. Men jeg har iallfall klart å få Nellis AFB til å brenne ned og stengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.