Gå til innhold

Brudd på linken


Morten Haughom

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Dette er ikke et innlegg for de veldig hårsåre. Så dere kan bare skippe denne. Jeg vil heller ikke svare på evt. svar da denne posten må utelukkende sees som informativ og er ikke gjenstand for debatt.

 

Jeg har begynt å igjennom Screenshot forumet. Og dæven steike det er mye bra bilder og screenshots her!! Jeg har brukt forumet for å finne ut hvor bra fs9 er. Vi har nettopp oppgradert og er spente på hva vi kan forvente.

 

Vel så til saken.

 

Etterhver som jeg begynner å bevege meg bakover til september, blir det bare fler og fler brudte lenker. I noen tilfeller virker det også som om vedkommende har lastet opp nye filer med samme filnavn. Med det resultat at feil bilder dukker opp i innlegget.

 

Selvom jeg har T1 tilsvarende forbindelse på jobb og innlasting av sider går relativt fort. Så blir det irriterende å komme inn på sider hvor de eneste bildene som vises er røde kryss (ja, det er bilder det og!)!

 

For å si det filosofisk:

Et screenshot forum full av brudte lenker er ikke et screenshot forum, men et forum full av brudte lenker.

 

Så det ville være fint om man kan begynne å slette innlegg som ikke lenger har noe fornuftig å vise?

 

Just a thought!

 

Nå skal jeg fortsette bakover i tid for se om jeg finner mere snacks!! Kanskje jeg tar opp denne "hobbyen" selv!?!

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at ikke alle har begrenset med plass på serverne sine, så må bildene slettes, for at det skal gjøres plass til nye. Dette gjorde jeg senest i går.

 

Når innleggene har rykket ned såpass mye at man må søke for å finne dem, så tenker vel ikke alle på at folk skal nyte bildene da bildene er eldgamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ville være fint om man kan begynne å slette innlegg som ikke lenger har noe fornuftig å vise?

 

Legger jeg ut en tråd med screenshots og prøver å slette den etter 1 mnd, så går nemlig ikke dette. Man får da opp en melding om at tråden er for gammel til å slette.

Derfor blir de ikke slettet. Skal du se på Screensshots, så kan du ikke gå så langt tilbake som til September og regne med at bildene fortsatt er der.

Folk laster dette opp på siden servere med url videre hit til denne siden., og ikke alle har somsagt unlimited plass på den. Derfor må de slettes etter en tid igjen for å gjøre plass til nye.

Jeg har egen server her hjemme, men selv om jeg har meget stor plass på den, så slettet jeg fortsatt bildene etter en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...